Hallo,
Ik zit nogal omhoog met de agenda op mijn website.
Iemand anders heeft dit ooit voor mij neergezet (met standaard PHP scripts) maar de agenda werkt inmiddels voor geen meter meer en er zijn allerlei fouten in gekomen.
Ik kan niet echt aangeven hoe dit ontstaan is, maar ik kom er zelf niet uit wat ik hiermee aan moet.
Zou iemand van het service team wellcht voor mij een kijkje willen nemen???
Ik wacht eerst even af of jullie hiertoe bereid zijn en als dat het geval is zal ik doorgeven waar de agenda staat en zorg ik ervoor dat je een login hebt om in de agenda te kunnen toevoegen etc.
Problemen met agenda
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Problemen met agenda
Het is niet de bedoeling dat het service team problemen voor je gaat oplossen, hiervoor dient het Support Team 
Bij deze verplaatst naar phpbb2 support

Er zit toch geen agenda standaard in phpBB2?Dark Inca schreef:Het is niet de bedoeling dat het service team problemen voor je gaat oplossen, hiervoor dient het Support Team

Verplaatst naar 2.0 Modificaties

(nu hopen dat het überhaupt iets met phpBB2 te maken heeft.

Derky schreef:Er zit toch geen agenda standaard in phpBB2?Dark Inca schreef:Het is niet de bedoeling dat het service team problemen voor je gaat oplossen, hiervoor dient het Support Team
Bij deze verplaatst naar phpbb2 support![]()
Verplaatst naar 2.0 Modificaties![]()
(nu hopen dat het überhaupt iets met phpBB2 te maken heeft.)
Excuus voor het verkeerd plaatsen van het bericht en overige onduidelijkheden.
Het gaat om de CalendarPro die onze toenmalige website bouwer ooit heeft aangeschaft via http://www.snailsource.com.
De belangrijkste problemen die we ermee hebben:
1. De buttons om toe te voegen etc zijn lege witte vlakjes
2. Als je een agenda item wilt toevoegen dan zie je rechtsboven allerlei invul velden met dropdown lijstjes, maar die zijn leeg, maar wel verplicht. Als jer toch wat op wilt slaan krijg je een lege foutmelding.
Kortom, ik kan er even helemaal nix meer mee...

Ik heb inmiddels via snailsource de laatste versie van de calender gedownload en onder mijn localhost alles opnieuw geinstalleerd (eerst de oude files + tabellen verwijderd), maar daarna had ik nog exact dezelfde problemen.
Aangezien ik niet weet hoe ik hier uit kan komen tracht ik op deze manier hulp in te schakelen.
Laat me even weten of dit mogelijk is of niet, want indien niet, dan zal ik jullie tijd niet meer verdoen hiermee.
Mvg.