probleem met nieuwe velden in het profiel

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
rebirth

probleem met nieuwe velden in het profiel

Bericht door rebirth » 26 sep 2003, 16:15

Hoi,

Ik ben hier nogal nieuw op dit forum, en kom al direct een lastige vraag stellen. Nog nergens heeft iemand me kunnen helpen, en ik hoop er wel een beetje op dat er mij hier misschien iemand zou kunnen helpen. Even het probleem situeren:

Een tweetal weken geleden voegde ik 2 nieuwe velden toe aan het profiel. Een keuzelijst met automerken, en een invulvak voor het model van de wagen in te vullen. Nu moet er ergens iets misgegaan zijn tijdens de installatie van deze 2 velden. De keuzelijst werkt perfect, en geeft overal het juiste merk weer, met uitzondering van 1 plaats, namelijk wanneer ik m'n profiel bewerk. Dan krijg ik in deze keuzelijst de melding dat het merk niet opgegeven werd. Iemand een idee wat het probleem hier zou kunnen zijn?

Het tweede probleem is met het invulveld. Wanneer ik hier iets invul, en ik bekijk daarna het profiel, dan staat hetgene ik ingevuld heb, naast interesse, in plaats van bij model. Wanneer ik mijn profiel bewerk en dit laat staan, en terug ga gaan kijken, dan is het model volledig verdwenen. Het staat niet meer bij interesse en al helemaal niet meer bij model. Dit is dus knap lastig wanneer mijn bezoekers zich willen registreren. Daarom zou ik dit opgelost willen hebben voordat het forum opengaat. En ik zou natuurlijk dit forum zo snel mogelijk willen openen. Is er iemand die mij bij dit vervelende probleem een helpende hand kan bieden?

Alvast hartelijk dank

Bjorn

Gesloten