Spellingscontrole
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Spellingscontrole
is er een nederlandse mod voor spelingscontrole ???
er zijn er wel voor engels maar een nederlandse kan ik niet vinden ?!
er zijn er wel voor engels maar een nederlandse kan ik niet vinden ?!
- desert spider
- desert spider
- desert spider
Ten eerste: er zijn heel veel Nederlandse woorden.. als je alle Engelse vertaalt die daarin staan, heb je nog lang niet alles...
Ten tweede: te veel werk, het is bijna geen doen om alle Nederlandse woorden in dat bestand te zetten, ik weet zeker dat je er minimaal 1000 vergeet... bij een spellingscontrole is dat alleen maar irritant als goed gespelde woorden als "fout" worden gemarkeerd....
Ten derde: wat moet je er mee? Ik had de mod al eens zien staan, maar geen moment eraan gedacht om deze te installeren en te vertalen. Er zijn maar heel weinig mensen die de moeite nemen om taalfouten uit hun post te halen. De meeste mensen willen toch "snel posten..."
Ten tweede: te veel werk, het is bijna geen doen om alle Nederlandse woorden in dat bestand te zetten, ik weet zeker dat je er minimaal 1000 vergeet... bij een spellingscontrole is dat alleen maar irritant als goed gespelde woorden als "fout" worden gemarkeerd....
Ten derde: wat moet je er mee? Ik had de mod al eens zien staan, maar geen moment eraan gedacht om deze te installeren en te vertalen. Er zijn maar heel weinig mensen die de moeite nemen om taalfouten uit hun post te halen. De meeste mensen willen toch "snel posten..."
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- desert spider