[2.0.22] Profile guestbook
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Het stukje tekst laat hij wel zien in het admin-gedeelte, maar niet bij profiel
, en dit heb ik ingesteld in het ACP:
(Mooie vertaling he
)

Code: Selecteer alles
Gasten kunnen posten in gastenboek
Als dit op ja staat kunnen gasten in het gastenboek posten! X Ja Nee
Zet snelle reactie aan voor gastenboek X Ja Nee
Minimale posts voor gastenboek
Minimale aantal van berichten voor die in een gastenboek kan posten! 0

Dat vroeg ik niet. Dit is algemene configuratie, en geen user manegementBetaDevil schreef:Het stukje tekst laat hij wel zien in het admin-gedeelte, maar niet bij profiel, en dit heb ik ingesteld in het ACP:
Gasten kunnen posten in gastenboek Als dit op ja staat kunnen gasten in het gastenboek posten! X Ja Nee Zet snelle reactie aan voor gastenboek X Ja Nee Minimale posts voor gastenboek Minimale aantal van berichten voor die in een gastenboek kan posten! 0

Wat wil je hiermee suggereren?BetaDevil schreef: (Mooie vertaling he)
Bedoel je deze?
stuur email bij nieuw gastenboek bericht
X Ja Nee
Gebruiker kan een gastenboek hebben, en mag anderen zien.
X Ja Nee
Daar wou ik eigenlijk mee suggereren dat het een slechte vertaling was.Wat wil je hiermee suggereren?
Die bedoelde ik ja. Die moet voor zowel degene als die het gb wil zien als degene van wie het gb is op ja staan.BetaDevil schreef:Bedoel je deze?Code: Selecteer alles
stuur email bij nieuw gastenboek bericht X Ja Nee Gebruiker kan een gastenboek hebben, en mag anderen zien. X Ja Nee
http://phpbbservice.info/viewtopic.php?f=8&t=459 Daar kunnen fouten gemeld worden.Daar wou ik eigenlijk mee suggereren dat het een slechte vertaling was.Wat wil je hiermee suggereren?
Oke, bedankt. Het werkt!
.
Dat had ik zelf zitten vertalenpaul schreef:http://phpbbservice.info/viewtopic.php?f=8&t=459 Daar kunnen fouten gemeld worden.Daar wou ik eigenlijk mee suggereren dat het een slechte vertaling was.Wat wil je hiermee suggereren?

/schop
Versie 1.0.8 is vorige week zaterdag gesubmit naar de moddb. Het wachten is nog op validatie. Ik hoop dat dat deze week gebeurt. Vrij snel daarna kan je 1.0.9 verwachten, omdat momenteel spambots het GB gevonden hebben, ga ik een VC toevoegen. Tot die tijd raad ik aan guest posting uit te zetten.
Versie 1.0.8 is vorige week zaterdag gesubmit naar de moddb. Het wachten is nog op validatie. Ik hoop dat dat deze week gebeurt. Vrij snel daarna kan je 1.0.9 verwachten, omdat momenteel spambots het GB gevonden hebben, ga ik een VC toevoegen. Tot die tijd raad ik aan guest posting uit te zetten.
Mod approved @ phpbb.com, zie voor meer informatie && download: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... 72#2808272
Wie zegt dat ik hem gevalideerd hebtProphecy schreef:Mag je je eigen MODs wel valideren dan? Lijkt me dat dat niet echt nuttig is, aangezien het nut van het hele valideren is, om foutjes eruit te halen die de maker van de MOD niet gezien heeft...
Ik denk dat als je je eigen MOD valideert, dat je dan nog een keer over dezelfde foutjes heen kijkt!