Dit heeft hij toch al gedaan, geef goede support of geen support.Insomnia schreef:controleer of je je overal_header goed hebt aangepast
Geen pop-up bij Birthday mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Dat staat toch niet aangegeven in de beschrijving? Er staat:Stef schreef:Heb je de totale modification al nagelopen? Alle bestanden die je erbij krijgt goed op zijn plek gezet. Bestaat {GREETINGS_POPUP} in page_header.php?
Code: Selecteer alles
#
#-----[ OPEN ]------------------------------------------------
#
includes/page_header.php
#
#-----[ FIND ]------------------------------------------------
#
if ( ($userdata['session_logged_in']) && (empty($gen_simple_header)) )
{
#
#-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------------
#
// Start add - Birthday MOD
// see if user has or have had birthday, also see if greeting are enabled
if ( $userdata['user_birthday']!=999999 && $board_config['birthday_greeting'] && create_date('Ymd', time(), $board_config['board_timezone']) >= $userdata['user_next_birthday_greeting'].realdate ('md',$userdata['user_birthday'] ) )
{
$sql = "UPDATE " . USERS_TABLE . "
SET user_next_birthday_greeting = " . (create_date('Y', time(), $board_config['board_timezone'])+1) . "
WHERE user_id = " . $userdata['user_id'];
if( !$status = $db->sql_query($sql) )
{
message_die(GENERAL_ERROR, "Could not update next_birthday_greeting for user.", "", __LINE__, __FILE__, $sql);
}
$template->assign_var("GREETING_POPUP",
"<script language=\"Javascript\" type=\"text/javascript\"><!--
window.open('".append_sid('birthday_popup.'.$phpEx)."', '_phpbbprivmsg', 'HEIGHT=225,resizable=yes,WIDTH=400');
//-->
</script>");
} //Sorry user shall not have a greeting this year
// End add - Birthday MOD
dit :
moet je in je overall_header.tpl toevoegen en dat staat zeer zeker in de mod beschrijving 
<!-- Start add - Birthday MOD -->
{GREETING_POPUP}
<!-- End add - Birthday MOD -->

Ja, dat heb ik er ook in staan. Hoezo?Nymphy schreef:dit :
moet je in je overall_header.tpl toevoegen en dat staat zeer zeker in de mod beschrijvingCode: Selecteer alles
<!-- Start add - Birthday MOD --> {GREETING_POPUP} <!-- End add - Birthday MOD -->
Dus eigenlijk moet ik hem gewoon weer checken? De Birthday Pop-up staat aan in het ACP. Had ook gelezen dat als er een jarige zou posten, dat er een een plaatje bij zijn/haar naam kwam te staan. Gebeurt ook niet.Nymphy schreef:om de simpele reden dat je ergens toch iets vergeten hebt..
dus kun je beter opnieuw beginnen dan dat we hier blijven gissen naar wat er mis kan zijn..
enige wat ik me nog kan bedenken is dat je in het ACP de birthday pop-up hebt uitgezet ? (geloof dat dat kon nl. kan het nu even niet nakijken)
De Birthday Mod van Niels is niet meer bij de tijd en inefficient. Ik raad je die van TerraFrost aan, te vinden op http://www.phpbb.com
Verder toont de Birthday Mod van Niels geen plaatje als iemand jarig is wanneer de Birthday Cake Mod van CBACK niet geinstalleerd is.
Daarnaast werkt de mod gewoon goed en is er met betrekking tot de popup dus een fout gemaakt bij het modden. En de popup verschijnt natuurlijk alleen bij de jarige job zelf op de dag dat hij jarig is.
Verder toont de Birthday Mod van Niels geen plaatje als iemand jarig is wanneer de Birthday Cake Mod van CBACK niet geinstalleerd is.
Daarnaast werkt de mod gewoon goed en is er met betrekking tot de popup dus een fout gemaakt bij het modden. En de popup verschijnt natuurlijk alleen bij de jarige job zelf op de dag dat hij jarig is.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik ga die van TerraFrost eens proberen! Dat van de mod van CBACK wist ik niet.Bee schreef:De Birthday Mod van Niels is niet meer bij de tijd en inefficient. Ik raad je die van TerraFrost aan, te vinden op http://www.phpbb.com
Uiteraard begrijp ik dat de pop-up alleen verschijnt op de dag zelf. Dat heb ik dus ook gecheckt door de huidige datum in te voeren.
Heeft dit geen gevolgen voor de database?
Ik wil de nieuwe SQL uitvoeren van de Birthday Mod van TerraFrost, maar hij zegt:
Of staat het nog wel goed zo?
Ik wil de nieuwe SQL uitvoeren van de Birthday Mod van TerraFrost, maar hij zegt:
MySQL retourneerde:
#1060 - Duplicate column name 'user_birthday'