Toevoegen van ranks bij admin en mod onderaan een forum

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Crystaldragon

Toevoegen van ranks bij admin en mod onderaan een forum

Bericht door Crystaldragon » 06 jun 2004, 04:03

Is hier al een mod? want ik kan er geen vinden. Of weet iemand hoe je dit kan doen?

Gr Crystaldragon

Alvast bedankt

007

Bericht door 007 » 06 jun 2004, 07:33

wat wil je ? Ik snap het niet. Wil je een forum dat alleen de moderators en de admin kan zien. Dan moet jij bij forum beheer Permissies klikken,
selecteer daar het forum klik op zoek forum. dan kan je instelllen wie het mag zien, het lezen, berichten plaatsen enzo. voor jou gelt dus wie het kan bekijken, daar moet je selecteren: mod (jij en de moderators betekent het).wil je in het vervolg wat duidelijker zijn. Want ik weet niet zeker of je dit bedoelde. :roll:

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 06 jun 2004, 10:05

Hij bedoelt dat hij bij Who Is On-line ook andere rangen dat Mod en Admin in een andere kleur wil zien.

Surf naar Nivisec en download daar de Group Color Mod.

Dan kun je onbeperkt rangen toevoegen die op het hele forum in een andere kleur weergegeven worden.

Deze werkt heel lekker in combinatie met Junior Admin (te vinden op dezelfde site). Met deze tool kun je mensen namelijk beperkte rechten in je Admin Panel geven (bijv. alleen bannen).

Crystaldragon

Bericht door Crystaldragon » 06 jun 2004, 15:01

Thnx voor de info zal de site checke

Edit: Sh** site down zal binne kort nog eens kijke

timgoud

Bericht door timgoud » 06 jun 2004, 16:39

http://www.nivisec.com/phpbb.php?l=p&fi=24

als je

p.s downloads werken wel :P

Gesloten