Ik kan zat MODs vinden voor de nieuwste versie, maar ik weet dat ik ook oudere MODs kan gebruiken.
Nu is mijn vraag: Hoe weet ik of een MOD die oorspronkelijk voor een eerdere versie is geschreven, ook geschikt is voor de 2.0.11?
Er staat namelijk meestal niet bij of dit mogelijk is en of de boel dan nog wel behoorlijk functioneert...
Mods voor 2.0.11
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mods voor 2.0.11
Ik ben prima in vorm, dat buikje hoort bij die vorm!
Als een mod niet werkt kun je meestal op het phpbb.com forum een oplossing vinden.
Ik had de multi-bb code mod geinstalleerd en daarbij de bb-code buttons organiser mod. En die bleken niet compatible met elkaar. Op het forum waren er dus meer mensen die dat probleem hadden. Na een beetje zoekwerk kwam ik een oplossing tegen die iemand daarvoor had neergezet.
Dus gewoon proberen (nadat je een volledige back-up hebt gemaakt). Lukt het niet -> zoekt en gij zult vinden! :thumb:
Ik had de multi-bb code mod geinstalleerd en daarbij de bb-code buttons organiser mod. En die bleken niet compatible met elkaar. Op het forum waren er dus meer mensen die dat probleem hadden. Na een beetje zoekwerk kwam ik een oplossing tegen die iemand daarvoor had neergezet.
Dus gewoon proberen (nadat je een volledige back-up hebt gemaakt). Lukt het niet -> zoekt en gij zult vinden! :thumb: