Mods voor 2.0.11

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
zone

Mods voor 2.0.11

Bericht door zone » 01 feb 2005, 17:59

Ik kan zat MODs vinden voor de nieuwste versie, maar ik weet dat ik ook oudere MODs kan gebruiken.
Nu is mijn vraag: Hoe weet ik of een MOD die oorspronkelijk voor een eerdere versie is geschreven, ook geschikt is voor de 2.0.11?
Er staat namelijk meestal niet bij of dit mogelijk is en of de boel dan nog wel behoorlijk functioneert...
Ik ben prima in vorm, dat buikje hoort bij die vorm!

Stef

Bericht door Stef » 01 feb 2005, 18:55

Niet, dat weet je simpel weg niet.
Soms kun je even kijken op de pagina van de maker of het daar bij staat maar vaak is het gewoon een simpele gok. 80% van alle mods kunnen op .11.

Donny_nl
Contacteer:

Bericht door Donny_nl » 01 feb 2005, 21:54

Als een mod niet werkt kun je meestal op het phpbb.com forum een oplossing vinden.

Ik had de multi-bb code mod geinstalleerd en daarbij de bb-code buttons organiser mod. En die bleken niet compatible met elkaar. Op het forum waren er dus meer mensen die dat probleem hadden. Na een beetje zoekwerk kwam ik een oplossing tegen die iemand daarvoor had neergezet.

Dus gewoon proberen (nadat je een volledige back-up hebt gemaakt). Lukt het niet -> zoekt en gij zult vinden! :thumb:
Wil je Poker leren spelen?
SQL leren?

Gesloten