- Wat is het probleem?Voor mijn forum gebruik ik akaloko template.
Nu had ik gebrobeerd om de birthday hack te installeren alleen de aanpassingen die ik zou moeten maken in:
templates/akaloko/index_body.tpl
## templates/akaloko/overall_header.tpl
## templates/akalokor/profile_add_body.tpl
## templates/akaloko/profile_view_body.tpl
## templates/akaloko/viewtopic_body.tpl
## templates/akaloko/admin/board_config_body.tpl
## templates/subSilver/admin/user_edit_body.tpl
Niet gemaakt kunnen worden omdat de regels niet bestaan.
Heeft iemand ervaring met Birthdayhack en akaloko template?
Wanneer ontstond het probleem?
Adres van je forum: http://
Geïnstalleerde mods:
Huidige template:
phpBB versie: 2.0.17
Host:
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?
Heb je gezocht naar een antwoord?
Birthday-Hack (Opgelost)
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Birthday-Hack (Opgelost)
Support template:
Laatst gewijzigd door Deftone op 18 okt 2005, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat er bepaalde regels niet in je template bestaan zou heel goed kunnen.
Probeer daarom eens om een deel van hetgeen je moet zoeken/vervangen/verwijderen of wat dan ook, te vinden.
In niet alle templates worden namelijk dezelfde regels gebruikt.
Nogmaals, zoek eens op een deel van het gevraagde.
Probeer daarom eens om een deel van hetgeen je moet zoeken/vervangen/verwijderen of wat dan ook, te vinden.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
En zoek dan vooral op dingen die tussen { en } staan, die staan er namelijk altijd inXP-Rene schreef:Dat er bepaalde regels niet in je template bestaan zou heel goed kunnen.

Ja daar zat ik ook aan te denken. Maar dan staat er opeens dat ik in templates/akaloko/index_body.tpl de volgende regel zou moeten vinden:
#-----[ IN-LINE FIND ]----------------------------------------
#
# This value can be different, if other mods, add +1 to the value
#
2
#
#-----[ IN-LINE REPLACE WITH ]--------------------------------
#
# The find value can be different, if other mods, add +1 to the value
Maar ik kan de regel niet vinden. Het lijkt alsof ie niet bestaat
#-----[ IN-LINE FIND ]----------------------------------------
#
# This value can be different, if other mods, add +1 to the value
#
2
#
#-----[ IN-LINE REPLACE WITH ]--------------------------------
#
# The find value can be different, if other mods, add +1 to the value
Maar ik kan de regel niet vinden. Het lijkt alsof ie niet bestaat

Hier moet je dus zoeken naar de "2" en deze wijzigen in "3".
Je moet dus niet gaan zoeken naar "This value can be different, if other mods, add +1 to the value ".
Trouwens, volgens de mod kan de "2" ook een andere waarde hebben. Houdt hier ook even rekening mee.
De uiteindelijke waarde die je dus vindt, moet je verhogen met "1".
Je moet dus niet gaan zoeken naar "This value can be different, if other mods, add +1 to the value ".
Trouwens, volgens de mod kan de "2" ook een andere waarde hebben. Houdt hier ook even rekening mee.
De uiteindelijke waarde die je dus vindt, moet je verhogen met "1".
KNAVIVO DIERENHULP
Als je deze versie: Birthday [2.0.10/EM] gebruikt, ja, dan kan het.
Maar het is niet gegarandeerd dat het gaat werken, omdat de mod in principe gescreven is voor subSilver, toch is er wel een kans dat het goed gaat met jou template....
Maar het is niet gegarandeerd dat het gaat werken, omdat de mod in principe gescreven is voor subSilver, toch is er wel een kans dat het goed gaat met jou template....
KNAVIVO DIERENHULP
Er is geen versie 2.0.0 van de mod, de nieuwste versie is 1.5.7. Niels op heel erg druk met andere zaken, en daarom zo goed als onbereikbaar. Wanneer er een SQL fout is kan ik na een paar PB's meestal wel zorgen dat het opgelost wordt, maar dat is ook niet altijd zo.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Yess. HEt ios me gelukt.
Alleen nu krijg ik als ik me als nieuw lid wil registreren de volgende fout melding:
INSERT INTO phpbb_users (user_id, username, user_regdate, user_password, user_email, user_icq, user_website, user_occ, user_from, user_interests, user_sig, user_sig_bbcode_uid, user_avatar, user_avatar_type, user_viewemail, user_aim, user_yim, user_msnm, user_attachsig, user_allowsmile, user_allowhtml, user_allowbbcode, user_allow_viewonline, user_notify, user_notify_pm, user_popup_pm, user_timezone, user_dateformat, user_lang, user_style, user_level, user_allow_pm, user_active, user_actkey, user_birthday, user_next_birthday_greeting) VALUES (72, 'Mika', 1129640112, '0b83fc8e2631a42fc621a3204d4228a0', 'kimi@zeelandnet.nl', '', '', '', '', '', '', '', '', 0, 0, '', '', '', 1, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 2, 'D M d, Y H:i s', 'dutch', 2, 0, 1, '3577', '2006' 0, '8128cf49')
Line : 661
File : usercp_register.php
Wat is er fout?
Alleen nu krijg ik als ik me als nieuw lid wil registreren de volgende fout melding:
INSERT INTO phpbb_users (user_id, username, user_regdate, user_password, user_email, user_icq, user_website, user_occ, user_from, user_interests, user_sig, user_sig_bbcode_uid, user_avatar, user_avatar_type, user_viewemail, user_aim, user_yim, user_msnm, user_attachsig, user_allowsmile, user_allowhtml, user_allowbbcode, user_allow_viewonline, user_notify, user_notify_pm, user_popup_pm, user_timezone, user_dateformat, user_lang, user_style, user_level, user_allow_pm, user_active, user_actkey, user_birthday, user_next_birthday_greeting) VALUES (72, 'Mika', 1129640112, '0b83fc8e2631a42fc621a3204d4228a0', 'kimi@zeelandnet.nl', '', '', '', '', '', '', '', '', 0, 0, '', '', '', 1, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 2, 'D M d, Y H:i s', 'dutch', 2, 0, 1, '3577', '2006' 0, '8128cf49')
Line : 661
File : usercp_register.php
Wat is er fout?