Styles alleen voor gasten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Styles alleen voor gasten
Ik heb nu 2 styles op mijn forum. 1 Style is bedoelt alleen voor gasten en daar heb ik verschillende dingen aan veranderd (zoals plaats nieuw topic knop weg gehaald) omdat deze style dus leden kan hinderen, heb ik nog een style waar leden alles in kunnen.
Hoe zorg ik dat gasten altijd style A krijgen en leden (ook als ze aanmelden) altijd style B krijgen zonder dat ze het in het profiel hoeven en kunnen aanpassen.
Hoe zorg ik dat gasten altijd style A krijgen en leden (ook als ze aanmelden) altijd style B krijgen zonder dat ze het in het profiel hoeven en kunnen aanpassen.
Maar dit is als voorbeeld, ik heb wel meer veranderd zoals de avaters worden niet weergeven, portal is veranderd, links verplaatst... Maar daar gaat het niet over.Robinforum schreef:Plaats nieuwe topic gaat automatisch weg wanneer je de settings goed zet
Zoiets bedoel ik, maar als ik naar jullie antwoorden kijk is er nog geen mod voor gemaakt.paulus schreef:Dat is iets HEEL anders als hij wil. Hij wil voor gasten bijvoorbeeld subsilver, en voor users subblack geven