game ticket mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

game ticket mod
hallo, ik zoek de mod (of hack) waarmee je game tickets gebruikt,
ik dacht dat dat bij een slot machine zat ofzoiets, dus dat je een ticket moet komen voor je kan spelen
waar vind ik die?
ik dacht dat dat bij een slot machine zat ofzoiets, dus dat je een ticket moet komen voor je kan spelen
waar vind ik die?
wel, ik had een hack of mod gevonden waarmee je, als je iets koop in de shop, kans maakt om iets gratis daarbij te krijgen,
maar ik moest achter ....gametickets..... iets zetten, maar ik heb geen gametickets, ik heb even gezocht bij google, en dan dacht ik dat dat te maken had met een slotmachine
en nymphy, dat weet ik , ik gebruik cashmod met arcade mod, maar daar heb ik het nu even niet over, dit is eigenlijk over de shop mod, er staat niet over gametickets in de shop bestanden
maar ik moest achter ....gametickets..... iets zetten, maar ik heb geen gametickets, ik heb even gezocht bij google, en dan dacht ik dat dat te maken had met een slotmachine
en nymphy, dat weet ik , ik gebruik cashmod met arcade mod, maar daar heb ik het nu even niet over, dit is eigenlijk over de shop mod, er staat niet over gametickets in de shop bestanden
-
Ik denk dat je deze bedoelt:funyboyke schreef:wel, ik had een hack of mod gevonden waarmee je, als je iets koop in de shop, kans maakt om iets gratis daarbij te krijgen,
Code: Selecteer alles
Free Ticket Item Mod Auteur: RCTycooner Versie: 1.1.0
Lextravaganza schreef:Ik denk dat je deze bedoelt:funyboyke schreef:wel, ik had een hack of mod gevonden waarmee je, als je iets koop in de shop, kans maakt om iets gratis daarbij te krijgen,
AnitaCode: Selecteer alles
Free Ticket Item Mod Auteur: RCTycooner Versie: 1.1.0
je die heb ik, en in de install staat
Code: Selecteer alles
#-----[ OPEN ]------------------------------------------
#
shop_bs.php
#
#-----[ FIND ]------------------------------------------
#
//start of table updates
$leftamount = round($irow['user_points'] - $row['cost']);
$useritems = "".$irow['user_items']."ß".$item."Þ";
#
#-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------------
#
//give a special item:
$newrand = rand(1,6);
if( ($newrand == 1) || ($newrand == 3) )
{
$ticketitem = 'Game Ticket'; //name of 'Ticket Item'
$shopaction = '<tr><td colspan="6" class="row1"><span class="gen">Here, have a (free!)'.$ticketitem.'</span><br><br></td></tr>';
}
else if( $newrand == 5 )
{
$ticketitem = 'lucky medal'; //name of second (rarer) item
$shopaction = '<tr><td colspan="6" class="row1"><span class="gen">Here, have a (free!)'.$ticketitem.'</span><br><br></td></tr>';
}
$useritems .= "ß".$ticketitem."Þ";
//end give special item.
#
#
$ticketitem = 'Game Ticket'; //name of 'game ticket'
#
#-----[ REPLACE, WITH ]------------------------------------------
# Remember to create the Game Ticket !!
# change the 'Game Ticket' to the name of the item you want.
$ticketitem = 'Game Ticket'; //name of 'game ticket'
#
#
$ticketitem = 'lucky medal'; //name of 'lucky medal'
#
#-----[ REPLACE, WITH ]------------------------------------------
# Remember to create the lucky medal !!
# change the 'lucky medal' to the name of the item you want.
$ticketitem = 'lucky medal'; //name of 'lucky medal'

maar waarvoor gebruik je die tickets dan???
-
- Contacteer:
Ik had deze "ticket item MOD" origneel geschreven met de bedoelen om een "Game Ticket" te geven aan gebruikers die willen spelen in mijn slot machine Item Add-On (http://www.wuyts.org/tom/?page=downloads&id=1) (de originele slot machine vind je bij phpBB (kijk eventjes op de development forums)
Het is uiteraard mogelijk om deze mod andere items te geven aan de gebruikers, (bijvoorbeeld een goedkope healing-item (een herb of zoiets)) Dit kan je gerust zo instellen.
Support voor deze mods geef ik gerust op mijn forum.
Het is uiteraard mogelijk om deze mod andere items te geven aan de gebruikers, (bijvoorbeeld een goedkope healing-item (een herb of zoiets)) Dit kan je gerust zo instellen.
Support voor deze mods geef ik gerust op mijn forum.