'
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Zoek naar ( viewtopic.php )
Vervang met
Als je dit bedoelt
verwijder dan die hele regel
Code: Selecteer alles
$l_edited_by = '<br /><br />' . sprintf($l_edit_time_total, $poster, create_date($board_config['default_dateformat'], $postrow[$i]['post_edit_time'], $board_config['board_timezone']), $postrow[$i]['post_edit_count']);
Code: Selecteer alles
// $l_edited_by = '<br /><br />' . sprintf($l_edit_time_total, $poster, create_date($board_config['default_dateformat'], $postrow[$i]['post_edit_time'], $board_config['board_timezone']), $postrow[$i]['post_edit_count']);
verwijder dan die hele regel

Ken je WinMerge? Een heel handig programma waarmee je bestanden met elkaar kan vergelijken en verschillen kan zieniemand08 schreef:Zo, bestandjes staan HIER
Zou je wel hier willen neer zetten wat je precies hebt gewijzigd want dan weet ik ook hoe ik het moet doen bij een ander Forum

... Maar ik modereer (nog) niet.
Bedankt BeeBee schreef:Ken je WinMerge? Een heel handig programma waarmee je bestanden met elkaar kan vergelijken en verschillen kan zieniemand08 schreef:Zo, bestandjes staan HIER
Zou je wel hier willen neer zetten wat je precies hebt gewijzigd want dan weet ik ook hoe ik het moet doen bij een ander ForumHeel handig voor dit soort situaties
http://winmerge.sf.net/

Ik was vanmiddag al op zoek naar zo iets maar kon niet echt wat vinden.
:thumb: :thumb: