Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
special18
-
Contacteer:
Bericht
door special18 » 10 apr 2007, 08:56
Wat jij bedoelt is het mooiste in AJAX dan hoef je de pagina's helemaal niet voleldig meer te laden. Met frames zal het niet veel uit maken.
*knip*
m.v.g jeffrey
-
Coen
Bericht
door Coen » 10 apr 2007, 09:11
Ik raad je zoiezo af om frames te gaan gebruiken. Er zijn vele gevallen bekend waarin phpBB niet naar behoren functioneerd, omdat ze binnen een frame gebruikt worden!

-
Styloew
Bericht
door Styloew » 10 apr 2007, 11:04
Nou, het forum is niet het hoofdzakelijkste uit de site, en alleen een mogelijkheid tot inloggen en dat dan het inlog balkje vervalt?
-
markgh
Bericht
door markgh » 10 apr 2007, 11:12
volgens mij maak je het jezelf erg moeilijk op deze manier.
Als je site meerdere onderdelen heeft, gebruik je delen van phpbb voor die onderdelen? Waarom zou je anders niet gewoon het forum zoals het is gebruiken, en alles in frame 2? Als je het inlog-deel uitsplitst en in frame 1 stopt, kunnen mensen denken dat het ook nodig is voor de rest van de site.
-
Coen
Bericht
door Coen » 10 apr 2007, 11:14
markgh schreef:Als je site meerdere onderdelen heeft, gebruik je delen van phpbb voor die onderdelen? Waarom zou je anders niet gewoon het forum zoals het is gebruiken, en alles in frame 2? Als je het inlog-deel uitsplitst en in frame 1 stopt, kunnen mensen denken dat het ook nodig is voor de rest van de site.
Zoals ik al zei, kun je beter geen frames gebruiken;
Zero Override schreef:Ik raad je zoiezo af om frames te gaan gebruiken. Er zijn vele gevallen bekend waarin phpBB niet naar behoren functioneerd, omdat ze binnen een frame gebruikt worden!