Sinds een paar weken runnen een aantal mensen en ik een klein forum voor slachtoffers van sexueel misbruik en geweld. Middels easymod is het me gelukt, een aantal adds te instaleren, zoals de gender, burthday, userlist, avatar in memeberlist, admin user notes en de humanizer. Ook hebben we in het script met jullie hulp (van het forum) de userlist en de profiles onzichtbaar gemaakt voor gasten.
Nou is er een add, namelijk de User notes mod, van Nosymuis, die wij heel graag zouden gebruiken op het forum. Maar ik krijg hem niet geïnstaleerd op mijn schaduw annex testforum, dus ergens gaat het fout. Het is dan ook al een mod uit 2005 en wat ik begrepen heb, ontwikkelt nosymuis niet meer.
Ik vraag me af of jullie me er misschien mee kunnen en willen helpen. Easymod geetf een foutmelding, handmatig instaleren op mijn testforum had weinig tot geen effect, ik zag niets, kon niets van de mod benaderen, dus ergens gaat het fout. Vind ik heel jammer, omdat dit erg bruikbaar zou zijn voor een forum als het onze, dat mensen kleine aantekeningen kunnen voor zichzelf kunnen maken, waarvan ze later beslissen of ze het plaatsen of niet.
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Little dragon
Supportvraag; verplaatst van Service Team.
- ElbertF