Website gekoppeld aan forum

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Rone

Website gekoppeld aan forum

Bericht door Rone » 18 dec 2007, 18:59

Om te beginnen maar meegeven dat ik een leek ben op het vlak van informatica ... maar al doende leert men wordt gezegd ... ;)

Ik probeer dus een website te maken met daaraan een forum waarbij je op de website ook kan inloggen/registreren/privéberichten gebruiken/profiel aanpassen zonder daarbij op het forum te komen.
Om te beginnen heb ik dus een phpBB-forum geïnstalleerd en daarbij een ezPortal geplaatst en van daaruit ben ik vertrokken. Ik zou een hele uitleg kunnen doen van hoe en wat, maar ik zal het enkel bij mijjn proble(e)m(en) houden. Zoals ik al zei wil ik dus op de website verschillende zaken kunnen doen zonder dat ik daarbij op het forum kom. Een paar zaken lukken ondertussen al, doch met andere heb ik problemen en ik vind nergens in het script waar ik de problemen kan oplossen. Het best kan ik dit uitleggen aan de hand van de website zelf en u te begeleiden :
  • - klikken op "inloggen"
    - klikken op wachtwoord vergeten
    - niets invullen en klikken op "bevestig"
U zal merken dat ik op dat punt niet meer op de website blijf, doch op het forum terechtkom.
Ik zoek dus de plaats van het script die daarvoor zorgt.

Mochten hier mensen zijn die mij daarop kunnen antwoorden, wil ik hen ineens verwittigen dat ik nog een paar gelijkaardige probleempjes heb ... alvast bedankt ... ;)

Gesloten