[DEV] HTML mails
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Bas
- Contacteer:
[DEV] HTML mails
Dit is mijn eerste modje... Hij wordt nog beter... Nu is het alleen een aanpassing met als enige verbetering de links in mailtjes... Later wordt het nog meer, zoals een forum-layout...
Download hem hier:
http://members.home.nl/famde.jong/downl ... mlmail.zip
Download hem hier:
http://members.home.nl/famde.jong/downl ... mlmail.zip
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- WebSiteNet
- Contacteer:
Kan wel wat meer info bij
:
Deze mod zorgt er voor dat de mailtjes die je verstuurt voortaan in html zijn. Het enigste wat je hoeft te doen is de bijgeleverde nederlandse emails in de map language/lang_dutch/email te zetten. Vervolgens maak je een kleine wijziging in de emailer en je bent klaar.
Als je het wil gebruiken kan je beter wel wat wijzigen. Alles is nu in html dus alles past er wel in.
klopt het zo een beetje?
------------------------------
Ik vind het een goede mod maar je kan beter ook de engelse versie er bij doen omdat veel mensen die ook gebruiken.
Prima mod :thumb:
arno

Deze mod zorgt er voor dat de mailtjes die je verstuurt voortaan in html zijn. Het enigste wat je hoeft te doen is de bijgeleverde nederlandse emails in de map language/lang_dutch/email te zetten. Vervolgens maak je een kleine wijziging in de emailer en je bent klaar.
Als je het wil gebruiken kan je beter wel wat wijzigen. Alles is nu in html dus alles past er wel in.
klopt het zo een beetje?
------------------------------
Ik vind het een goede mod maar je kan beter ook de engelse versie er bij doen omdat veel mensen die ook gebruiken.
Prima mod :thumb:
arno
- Bas
- Contacteer:
Het klopt. Maar in de BETA-versie zal ik de engelse er bij gaan doen... Nu ben ik nog bezig met de opmaak aan het ontwikkelen...
edit; het is niet beter wat wijzigen, omdat het nu staat naar mijn eigen servertje... Die kan soms offline zijn(dat is ie meestal)
edit; het is niet beter wat wijzigen, omdat het nu staat naar mijn eigen servertje... Die kan soms offline zijn(dat is ie meestal)
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
- WebSiteNet
- Contacteer:
Het zijn de html email bestanden.webdev schreef:Deze mod zorgt er voor dat de mailtjes die je verstuurt voortaan in html zijn. Het enigste wat je hoeft te doen is de bijgeleverde nederlandse emails in de map language/lang_dutch/email te zetten. Vervolgens maak je een kleine wijziging in de emailer en je bent klaar.
- Bas
- Contacteer:
Zijn vervaningen voor de email-tpl bestanden... Vervang ze niet zomaar, lees eerst de instructies!
- Bas
- Contacteer:
Je hebt geen admin-paneel, je hebt geen extra pagina, je moet je emailtjes dan eens zien... En Pc 4.live? Heb je de url in de templates wel aangepast(zoals in de Maker Notities stond?) Want mijn server gaat zo weer offline... Dus dan werkt het niet goed meer 

ik de sfeer niet verpesten, maar hier bestond al een goede oplossing voor: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=72529
effe doorlezen en goed nadenken....
ja, je kunt 'm ook gebruiken voor andere mail tpl's!
effe doorlezen en goed nadenken....

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Je moet hem toch van ergens afgekeken hebben, want zoveel ervaring heb je nog niet met HTML en PHP (wat ik toch opgemerkt heb).bast schreef:Nee, ik heb hem daarvan niet afgekeken... Ik heb zelf de codes in de tpl bestanden gezet... En de oplossing in de emailer is de enige die ik kon vinden...
Enne, graag gedaan Spikey...
heb hem vandaag ook geinstalleerd.
zeer handige mod, al zitten er ook wat fouten en dergelijke in.
je breekt zinnen af met een <br />
een voorbeeld hoe het er staat en hoe het eruit zou zien.
dan start het e-mail programma zelf wel op een nieuwe regel.
dus zo:
mocht ik het namelijk willen wijzingen, dan moet ik 50 bestandjes veranderen. (2 fora x 25 e-mail bestandjes).
zeer handige mod, al zitten er ook wat fouten en dergelijke in.
je breekt zinnen af met een <br />
een voorbeeld hoe het er staat en hoe het eruit zou zien.
bedankt voor uw reactie en <br />
tot ziens.
beter is om die <br /> daar weg te halen.bedankt voor uw reactie en
tot ziens.
dan start het e-mail programma zelf wel op een nieuwe regel.
dus zo:
verder zou het handig zijn als de css link door een code wordt vervangen.bedankt voor uw reactie en tot ziens.
mocht ik het namelijk willen wijzingen, dan moet ik 50 bestandjes veranderen. (2 fora x 25 e-mail bestandjes).
werk je hier nog aan eigenlijk?
iets wat me op dit moment even stoort. (Wellicht kan iemand van jullie het oplossen?)
als gebruikers mailtjes naar elkaar sturen (of ik stuur een bulk e-mail.) dan worden al de regels aan elkaar gebreid. je moet er dan dus <br /> in gaan zetten.
is het niet mogelijk om html in {MESSAGE} (of wat is het?) uit te zetten?
iets wat me op dit moment even stoort. (Wellicht kan iemand van jullie het oplossen?)
als gebruikers mailtjes naar elkaar sturen (of ik stuur een bulk e-mail.) dan worden al de regels aan elkaar gebreid. je moet er dan dus <br /> in gaan zetten.
is het niet mogelijk om html in {MESSAGE} (of wat is het?) uit te zetten?
Gokje... Als je bij html mails geen zin meer hebt om steeds <br /> te typen in plaats van dat gewoon "enter'en" genoeg is:
Open:
admin/admin_mass_email.php
Vind:
Achter toevoegen:
Open:
admin/admin_mass_email.php
Vind:
Code: Selecteer alles
if ( empty($message) )
{
$error = true;
$error_msg .= ( !empty($error_msg) ) ? '<br />' . $lang['Empty_message'] : $lang['Empty_message'];
}
Code: Selecteer alles
if ( $message != '' )
{
$message = str_replace("\n", "\n<br />\n", $message );
}
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.