Ik heb deze mod gedownload en wil ze instaleren maar zag in het bestand bij calendar mod staan iets over wat je bij versie 2.0.3 moet instaleren en wat je bij 2.0.4 - 2.0.6 moet instaleren.
Maar nu een vraagje dit mod werkt toch wel gewoon foutloos met de versie van nu 2.0.8?
Groetjes, Jeroen
Birthday en Calendar mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- WebSiteNet
- Contacteer:
Een vraagje over de birthday mod.
Ik heb deze net geinstalleerd, alleen wat doet die mod nu precies allemaal met je geboortedatum en verjaardag?
Wat doet hij als er iemand jarig is. Want ik heb dat geprobeerd maar dan staat die persoon alleen onderaan bij de personen die deze dag jarig zijn.
Moet die persoon dan niet een popup of zoiets krijgen en een pm???
Alvast bedankt, groetjes, Jeroen
Ik heb deze net geinstalleerd, alleen wat doet die mod nu precies allemaal met je geboortedatum en verjaardag?
Wat doet hij als er iemand jarig is. Want ik heb dat geprobeerd maar dan staat die persoon alleen onderaan bij de personen die deze dag jarig zijn.
Alvast bedankt, groetjes, Jeroen
Die persoon krijgt inderdaad een popupje te zien, als je dit inschakelt in je adminpanel.jeroen84 schreef:Wat doet hij als er iemand jarig is. Want ik heb dat geprobeerd maar dan staat die persoon alleen onderaan bij de personen die deze dag jarig zijn.