de verjaardag mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

de verjaardag mod
Ik kan niet goed mods instaleren daarom vroeg ik of hij de
verjaardag mod van phpbbhacks wou instalerezn !!
en hij heeft alles juist gedaan zegt hij
en dit is het resultaat http://www.dsf.firewebx.com
Plzz help mij !! zo snel mogelijk !!
- Carlo Claessen
Re: de verjaardag mod
wa zijn de errors eigenlijk????Just Me schreef:Ik kan niet goed mods instaleren daarom vroeg ik of hij de
wie is hij????
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
Hij = iemand die mij wou helpen van dit forum
Parse error: parse error in /home/jopie/public_html/language/lang_dutch/lang_admin.php on line 743
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/jopie/public_html/language/lang_dutch/lang_admin.php:743) in /home/jopie/public_html/includes/page_header.php on line 491
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/jopie/public_html/language/lang_dutch/lang_admin.php:743) in /home/jopie/public_html/includes/page_header.php on line 493
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/jopie/public_html/language/lang_dutch/lang_admin.php:743) in /home/jopie/public_html/includes/page_header.php on line 494
Parse error: parse error in /home/jopie/public_html/language/lang_dutch/lang_admin.php on line 743
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/jopie/public_html/language/lang_dutch/lang_admin.php:743) in /home/jopie/public_html/includes/page_header.php on line 491
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/jopie/public_html/language/lang_dutch/lang_admin.php:743) in /home/jopie/public_html/includes/page_header.php on line 493
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/jopie/public_html/language/lang_dutch/lang_admin.php:743) in /home/jopie/public_html/includes/page_header.php on line 494
- Carlo Claessen
zelfde als in het andere bericht
doe eerst eens leren samenwerken, ga niet klakkeloos twee bericht lijnen openen met hetzelfde doel het antwoord komt niet sneller erdoor
ok verder met je probleem
je hebt in de lang_admin een copy paste waarschijnlijk verkeerd gedaan, het gebruiken van kant en klare vertalingen van Niels zijn site heeft al meerdere keren problemen opgeleverd, oplossing, gebruik de howto en plak dan de lang_admin deel erin en verwijder de andere
test je file na uploaden, als het goed is heb je dan de error eruit
verder een klein maar dringend advies
iets wat vaak wordt vergeten
een mod doe je niet installeren tussen 10 chatvensters in, daar nem je de tijd voor, verder zorg je voor backups en bij fouten plaats je duidelijk de fout
doe eerst eens leren samenwerken, ga niet klakkeloos twee bericht lijnen openen met hetzelfde doel het antwoord komt niet sneller erdoor
ok verder met je probleem
je hebt in de lang_admin een copy paste waarschijnlijk verkeerd gedaan, het gebruiken van kant en klare vertalingen van Niels zijn site heeft al meerdere keren problemen opgeleverd, oplossing, gebruik de howto en plak dan de lang_admin deel erin en verwijder de andere
test je file na uploaden, als het goed is heb je dan de error eruit
verder een klein maar dringend advies
iets wat vaak wordt vergeten
een mod doe je niet installeren tussen 10 chatvensters in, daar nem je de tijd voor, verder zorg je voor backups en bij fouten plaats je duidelijk de fout
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
kijk alles wta julie zeggen ois juist ze !!
GANS mijn lang_main :
zie je is er iets fout ??
GANS mijn lang_main :
Code: Selecteer alles
[knip]
zie je is er iets fout ??
misschien kun je het de volgende keer beter in een .txt bestand neerzetten en dan hier een link ernaar toe geven, dit zijn meer dan 2000 regels!
Maar goed: regel 743 waar hij een fout naar gaf is wel goed:, wat heb je allemaal moeten veranderen?
//edit, wat te laat, had nog niet op post gedrukt
Maar goed: regel 743 waar hij een fout naar gaf is wel goed:
Code: Selecteer alles
$lang['Poll_delete'] = 'Je poll is verwijderd';
//edit, wat te laat, had nog niet op post gedrukt