Even een vraag,
Ik heb mijn forum op een server, alles loopt ok echter de webspace is op, nu heb ik nog een andere server (zonder sql.php) en daar wil ik de files opzetten.
Alles veranderd in het forum, het uploaden gaat ok.
Het downloaden echter niet, (hij probeerd het wel te downloaden maar ik krijg een file gedownload van 0kb) hij probeerd het van mijn server af te halen waar het forum staat.
Wie oh wie kan mij helpen, heb op het forum gekeken en doorgespit maar mijn probleem zie ik niet, misschien overheen gekeken.
Attach MOD vraag
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- superman5000
- Contacteer:
Alvast bedankt voor het antwoorden!
Ik heb mijn forum lopen via een host met php en met de database loopt allemaal goed, hierop loopt ook mijn atachment mod.
Op een andere host wil ik de files opslaan die de users kunnen uploaden. Dit heb ik ingesteld via de atachment control panel en het uploaden gaat goed. Ik zie ook de files staan op de host waar ze dmv ftp worden geupload.
Maar als ik dan de link aanklik in de topic waar de file staat die men kan downloaden dan wil hij dat download op de host waar mijn database loopt en niet waar de files staan. En in de control panel van de atachment heb ik de download path staan naar mijn ftp host.
Nu komt het hele vreemde als ik als atachment een plaatje neerzet is het geen probleem dat plaatje haal hij v.d. host waar mijn files staan, dit plaatje laat hij ook zien. Echter een file wilt hij downloaden v.d. host waar het forum staat, tja en daar staat hij niet.
ALvast Bedankt!
Ik heb mijn forum lopen via een host met php en met de database loopt allemaal goed, hierop loopt ook mijn atachment mod.
Op een andere host wil ik de files opslaan die de users kunnen uploaden. Dit heb ik ingesteld via de atachment control panel en het uploaden gaat goed. Ik zie ook de files staan op de host waar ze dmv ftp worden geupload.
Maar als ik dan de link aanklik in de topic waar de file staat die men kan downloaden dan wil hij dat download op de host waar mijn database loopt en niet waar de files staan. En in de control panel van de atachment heb ik de download path staan naar mijn ftp host.
Nu komt het hele vreemde als ik als atachment een plaatje neerzet is het geen probleem dat plaatje haal hij v.d. host waar mijn files staan, dit plaatje laat hij ook zien. Echter een file wilt hij downloaden v.d. host waar het forum staat, tja en daar staat hij niet.
ALvast Bedankt!