Alleen Fi Black 3D staat dus in dat rooster. IK druk op Installeer en word gelinkt naar "Beheer -> Preview forum" en de nieuwe skin zie ik er niet. Ik ga weer naar "Stijlen Beheer -> Toevoegen" en zie hem weer staan. Wat kan hier het probleem zijn? Hij is zeker weten op de goede plaats en volledig online gezet.Stijlen Beheer
De volgende lijst bevat alle thema's die momenteel beschikbaar zjn voor de templates die je hebt. De onderdelen op deze lijst zijn nog niet geinstalleerd in de phpBB database. Omze te installeren kun je simpelweg klikken op de 'install' link naast de vermelding
Stijl - FI Black 3D
Template - fiblack3d
Actie - Installeer
FI Black 3D (fiblack3d) installeren
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
FI Black 3D (fiblack3d) installeren
Als ik naar "Stijlen Beheer -> Toevoegen" ga zie ik dit ongeveer staan:
-
-
-
-
Omdat ik nergens een tutorial ervoor weet zal ik het mar uitleggen.
Upload de map van je stijl naar de map templates op je host. Zorg dat de bestanden dan in de map templates/stijl/ staan, en niet in templates/andere map/stijl/.
Na ga je naar je administratie paneel en klik je op Installeer Stijl. Dan klik je je stijl aan en dan staat het in de keuze lijst in je profiel en in het configuratie scherm.
Upload de map van je stijl naar de map templates op je host. Zorg dat de bestanden dan in de map templates/stijl/ staan, en niet in templates/andere map/stijl/.
Na ga je naar je administratie paneel en klik je op Installeer Stijl. Dan klik je je stijl aan en dan staat het in de keuze lijst in je profiel en in het configuratie scherm.

-
Als ik een nieuwe stijl op heb geslagen krijg ik dit eerst te zien:
De thema informatie voor het geselecteerde template is opgeslagen. je dient nu de permissies op 'theme_info.cfg (en indien van toepassing, de map van het geselecteerde template) terug te zetten naar read-only
Waar kan ik dit vinden? Wat ook raar is, is dat wanneer ik bij de standaard subsilver stijl kijk, ik overal waarden ingevuld zie staan. Dat is bij de stijl die ik er net ingezet heb niet. Staat alleen de naam van de stijl, en ik heb zelf stijl.css ingevuld, bovenaan, in hetzelfde vakje waar dat bij subsilver ook staat. Het lukt helaas niet
De thema informatie voor het geselecteerde template is opgeslagen. je dient nu de permissies op 'theme_info.cfg (en indien van toepassing, de map van het geselecteerde template) terug te zetten naar read-only
Waar kan ik dit vinden? Wat ook raar is, is dat wanneer ik bij de standaard subsilver stijl kijk, ik overal waarden ingevuld zie staan. Dat is bij de stijl die ik er net ingezet heb niet. Staat alleen de naam van de stijl, en ik heb zelf stijl.css ingevuld, bovenaan, in hetzelfde vakje waar dat bij subsilver ook staat. Het lukt helaas niet