Vraagje over posten .tpl bestand
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Vraagje over posten .tpl bestand
Ik ben een beetje bezig met het aanpassen van mijn style..... nu zoek ik het tpl bestand die zorgt voor het uiterlijk wat je ziet als je op Ok drukt bij posten...
dan krijg je heel even een klein schermpje te zien met de keuze voor onderwerp lijst of post bekijken....
Wie o Wie?
dan krijg je heel even een klein schermpje te zien met de keuze voor onderwerp lijst of post bekijken....
Wie o Wie?
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- WebmasterX
- Contacteer:
Re: Vraagje over posten .tpl bestand
Dit is geen tpl bestand maar gewoon een functie ofwel message_die(); deze kun je vinden in includes/functions.php maar wat wil je precies aangepast hebben dan?podium4 schreef:Ik ben een beetje bezig met het aanpassen van mijn style..... nu zoek ik het tpl bestand die zorgt voor het uiterlijk wat je ziet als je op Ok drukt bij posten...
Wie o Wie?
WebmasterX
Is het geen /templates/***/message_body.tpl?WebmasterX schreef:Dit is geen tpl bestand maar gewoon een functie ofwel message_die(); deze kun je vinden in includes/functions.php

Klopt dat is 'm.... alleen hoe moet ik 'm dan langer maken...??? gewoon wat </br > 's er tussen gooien?mosymuis schreef:Is het geen /templates/***/message_body.tpl?WebmasterX schreef:Dit is geen tpl bestand maar gewoon een functie ofwel message_die(); deze kun je vinden in includes/functions.php
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebmasterX
- Contacteer: