Dit wil helaas niet meer lukken..
Ik heb mijn 2 balken tot 1 samen gevoegd, nu staat de catagorienaam in de juiste kleur, maar (oorspronkelijk van de balk die erboven hoort) staat Onderwerpen Berichten Laatste bericht , nog in het wit (die balk was oorspronkelijk in het donker namelijk)
Ik heb al gekeken in de .css, naar FFFFFF maar die die ik tegen kom, zijn het niet...
Waar gaat het mis?
Kleur letters in balk veranderen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Wout -- w00t
Werkt niet dus...
De kleur van de letters is nu FFFFFF (die komt zowiezo niet in dat stukje voor wat jij zegt)
Ik had namelijk al geprobeerd te zoeken op FFFFFF
Het vreemde is dat ik niet snap wat dr nou mis is gegaan... de blaken zijn samengevoegd, maar het lijkt me dat ze nog wel op de kleuren moeten reageren... en dat doen ze dus niet..
Het gfaat niet om de cattitle, maar om het stukje van de balk die er normaal boven hoort te staan met laatste post enzow..
Je zou verwachten dat dit hem is en toch blijft ie wit! 
De kleur van de letters is nu FFFFFF (die komt zowiezo niet in dat stukje voor wat jij zegt)
Ik had namelijk al geprobeerd te zoeken op FFFFFF
Het vreemde is dat ik niet snap wat dr nou mis is gegaan... de blaken zijn samengevoegd, maar het lijkt me dat ze nog wel op de kleuren moeten reageren... en dat doen ze dus niet..
Het gfaat niet om de cattitle, maar om het stukje van de balk die er normaal boven hoort te staan met laatste post enzow..
Code: Selecteer alles
This is for the table cell above the Topics, Post & Last posts on the index.php page
By default this is the fading out gradiated silver background.
However, you could replace this with a bitmap specific for each forum
*/
td.rowpic {
background-color: #FFFFFF;
background-image: url(images/cellpic2.jpg);
background-repeat: repeat-y;