Jij moet nodig even de berichten hierboven lezen.MandersOnline schreef:Dan kan je er beter van maken geupdate ipv geupdetet

Jij moet nodig even de berichten hierboven lezen.MandersOnline schreef:Dan kan je er beter van maken geupdate ipv geupdetet
Denk niet dat je die cursussen daar voor nodig hebt, het gaat maar om een paar berichten, waarin deze spellings-fout al uitgebreid aan de orde was gekomen!MandersOnline schreef:Binnenkort goed?? Krijg over 2 weken cursus snel lezen en Mindmappen
Wat ik bedoel is dat ik het later door lees als ik sneller alles kan doorlezenZero Override schreef:Denk niet dat je die cursussen daar voor nodig hebt, het gaat maar om een paar berichten, waarin deze spellings-fout al uitgebreid aan de orde was gekomen!MandersOnline schreef:Binnenkort goed?? Krijg over 2 weken cursus snel lezen en Mindmappen
Deze bijvoorbeeld... 't zijn er niet zoveel over dat onderwerp hoorPeter K schreef:Volgens de officiële woordenlijst is het dus als volgt:Oorzaak van de verschillen: 't kofschip.Code: Selecteer alles
up·da·ten, ww., updatete , up·date·te, geüpdatet [geupdatet] , geüpdatet [ge·up·da·tet], update , up·date, updatet , up·datet up·gra·den, ww., upgradede , up·grade·de, geüpgraded [geupgraded] , geüpgraded [ge·up·gra·ded], upgrade , up·grade, upgradet , up·gradet up·loa·den, ww., uploadde , up·load·de, geüpload [geupload] , geüpload [ge·up·load], upload , up·load, uploadt , up·loadt
Peter
Template buffer
phpBB buffert standaard een gecompileerde versie van de templatesBy default phpBB caches the compiled version of its templates. Dit verminderd de laadtijd van de server elke maal dat een pagina bekijken wordt en kan de generatietijd dus verminderen.
Dit is nog van bèta 1... de rest is doorgevoerd!Salomon schreef:Template buffer
phpBB buffert standaard een gecompileerde versie van de templatesBy default phpBB caches the compiled version of its templates. Dit verminderd de laadtijd van de server elke maal dat een pagina bekijken wordt en kan de generatietijd dus verminderen.
Vind ik ook niet, zeker dat je bèta 2 hebt?Fridge schreef:Na een registratie op het forum krijgen leden een mail mbt tot het registreren, hierin staat "activatie-sluitel"
Uhh neeMindPrison schreef:Vind ik ook niet, zeker dat je bèta 2 hebt?
deze> ditLDAP Wachtwoord:
Laat dit leeg voor anonieme toegang. Vul anders de wachtwoord voor de bovenstaande gebruiker in. WAARSCHUWING: Deze wachtwoord zal worden opgeslagen als normale tekst in de database die zichtbaar is voor iedereen die toegang heeft tot jouw database.
moet nog worden vertaald?controleer e-mail domein op geldige MX record:
If enabled, the e-mail domain provided on registration and profile changes is checked for a valid MX record.
Ik denk dat je nog met een oude vertaling werkt aangezien die Engelse melding al weg is... verder de fout nummer 1 die staat er nog wel in indien dat ook een echte fout is.Blackbird schreef:hallo,
Ik heb er nog een paar gevonden. Vergeef me als dezen al eens eerder gepost zijn, maar ik denk het niet
...
Met vriendelijke groet,
Blackbird