- phpBB versie:3
Wat is het probleem?
in de nieuwe versie van phpbb heb je Bots beheren daar kan je zelf bots toevoegen heeft er iemand mischien een lijst van nog meer bots want ik zag dat bijvoorbeeld ilse.nl er niet bij staat en zullen er vast nog wel een aantal zijn.
Groeten
Heeft iemand een lijst met extra Bots
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Heeft iemand een lijst met extra Bots
Re: Heeft iemand een lijst met extra Bots
bij phpbb.com straat er een bestand die meot je uplaode dan heb je 100 bots erbij
Maar wat heb je aan die bots?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Mochten zei je forum bezoeken zal dat worden weergegeven in de lijst van online gebruikers en krijgen die enkele gebruikerslinkjes niet te zien.
Ricky, zou je misschien het linkje willen plaatsen naar die lijst?

Ricky, zou je misschien het linkje willen plaatsen naar die lijst?
kan hem niet meer vinden maar moet ergens bij phpbb.com staan dan mods voor phpbb3
bij de mods gedeelte staat een robots.txt effe kijkenRicky schreef:kan hem niet meer vinden maar moet ergens bij phpbb.com staan dan mods voor phpbb3
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... [edit]Link toegevoegd.[/edit]
Dat is het niet hoor, robots.txt zijn instructies voor zoekmachines om bepaalde pagina's niet te indexeren.
nee dat is hem niet ik ga nog is heel goed zoeken
naja hij staat er niet tussen ongeloofelijk
naja hij staat er niet tussen ongeloofelijk
hmmm..
zie dat iedereen druk opzoek is maar zo te zien nog niemand een oplossing gevonden
tog maar hopen dat iemand het nog tegen komt
iniedegeval alvast bedankt voor de inzet
zie dat iedereen druk opzoek is maar zo te zien nog niemand een oplossing gevonden

tog maar hopen dat iemand het nog tegen komt
iniedegeval alvast bedankt voor de inzet
JA MAN je hebt geluk ben hem net tegegekomen in mijn hardeschijf dus kan ik je hem geven
Zie *knip* en aanschouw
Zie *knip* en aanschouw

Spam weggeknipt.
- Stef
Doorsturen naar een linkje waarvoor men zich moet registreren is niet de bedoeling. Lever dan een test-account of plaats het topic in een voor gasten toeganklijk deel!Ricky schreef:JA MAN je hebt geluk ben hem net tegegekomen in mijn hardeschijf dus kan ik je hem geven
Zie *knip* en aanschouw

kan je niet registeren ik heb al beetje last van permissies sorry
als het goed is is ie nu goed
als het goed is is ie nu goed
Jawel, dat kan ik wel, maar ik heb niet echt behoefte aan die lijst!Ricky schreef:kan je niet registeren ik heb al beetje last van permissies sorry

Zet em dan in een Code-dump of desnoods in een Code- of Spoiler-tag!

Ik heb de spam weggeknipt, mocht je ons echt willen helpen kopieer je het lijstje naar hier. 

het is geen lijstje het is een install
Hoe heb je hem geplaatst op je forum dan?Ricky schreef:het is geen lijstje het is een install

Linken naar topics waar men voor moet registreren, worden vaak gezien als technieken om mensen te laten registreren, puur en alleen om meer leden te krijgen!

wat ik net type moes zo oh Sorry de zin klopte niet hij hoort zo
Moet je je Registeren??
en ik heb hem aangepast want nu kan je gwn donwloade zonder registeratie als het goed is
Moet je je Registeren??
en ik heb hem aangepast want nu kan je gwn donwloade zonder registeratie als het goed is
Alsnog vond Stef het spam, je kan het bestandje natuurlijk in een code dump zetten 

Laatst gewijzigd door Salomon op 13 jun 2007, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat is er zo moeilijk aan: "mocht je ons echt willen helpen kopieer je het lijstje naar hier" dus óf je plaatst het lijstje, install, whatever direct hier of nergens en we eindigen dit onderwerp.Ricky schreef:en ik heb hem aangepast want nu kan je gwn donwloade zonder registeratie als het goed is
je meot blij zijn dat ik hem gevonden heb ik doe morge wel effe lijstje maken