- Modificatie & Versie: Quick reply box
Directe link naar de modificatie: Weet ik niet, modificatie is door moderator van hier geplaatst.
Adres van je forum: http://www.petsinmemoriam.nl/forum/
phpBB versie: phpBB3
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Alleen de quick reply box volgens mij.
Wat is het probleem? Op de pagina waar de quick reply box staat (in alle topics) gaan mensen automatich naar beneden waar die box staat. Ik zou graag willen dat gewoon de bovenkant (top) van de pagina (topic) te zien krijgen, anders moet men telkens naar boven scrollen op elke pagina om berichten te lezen.
Ik hoop het duidelijk genoeg te hebben uitgelegd zo
mvg,
Jurgen
Quick reply box
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Quick reply box
Re: Quick reply box
Als we nu meteen een link krijgen naar de mod hoeven we niet zoveel te zoeken 

Open
Zoek
Voeg daarvoor toe
viewtopic_body.html
Zoek
Code: Selecteer alles
<!-- IF S_HAS_POLL -->
<form method="post" action="{S_POLL_ACTION}">
Code: Selecteer alles
<!-- IF S_QR_ENABLED -->
<!-- INCLUDE posting_qr_body.html -->
<!-- ENDIF -->
'k heb het er voor gezet alleen nu staat 'ie boven en onderaan de pagina, ipv alleen onderaan en hij springt nogsteeds naar beneden.
De 'quick reply box' modificatie heeft fulleffect voor me geplaatst. Ik heb geen verstand van php en weet ook niet wat de locatie is.BetaDevil schreef:Als we nu meteen een link krijgen naar de mod hoeven we niet zoveel te zoeken

- fulleffect
- Contacteer:
Om even verdere uitleg te geven over "het probleem". petsim wilde graag dat de quickreply box altijd open blijft staan. (normaal gezien moet je eerst op de knop "quickreply" klikken om het schermpje te openen. als de pagina klaar is met laden, wil de knipperende cursus naar dat tekstvak en scrolt dus heel de pagina mee. de enige echte oplossing is om er voor te kiezen dat het scherm niet automatisch open gaat.. het is kiezen of delen in dit geval 

Bedankt voor de betere uitleg, maar dan zou het toch geen 'quick reply box' meer zijn als je eerst op een linkje moet klikken, want dat is dan toch hetzelfde als je op 'postreply' kliktfulleffect schreef:Om even verdere uitleg te geven over "het probleem". petsim wilde graag dat de quickreply box altijd open blijft staan. (normaal gezien moet je eerst op de knop "quickreply" klikken om het schermpje te openen. als de pagina klaar is met laden, wil de knipperende cursor naar dat tekstvak en scrolt dus heel de pagina mee. de enige echte oplossing is om er voor te kiezen dat het scherm niet automatisch open gaat.. het is kiezen of delen in dit geval

Ik zag trouwens dat als men op een link klikt die naar een specefiek bericht verwijst dat je dan niet helemaal naar beneden op de pagina gaat, maar daadwerkelijk naar het betreffende bericht (voorbeeld: viewtopic.php?f=53&t=43580#p352742) Dus dan forceerd hij schijnbaar wel de knipperende cursor. Is het echt kiezen of delen of is er wel een oplossing?
mvg,
Jurgen
Even terugkomend op mijn vorig bericht. Is het niet mogelijk om met een script de positie van de pagina/topic te forceren. Dus dat je forceerd dat hij de bovenkant ("_top") van de pagina/topic laat zien i.p.v. automatisch de benedenkant waar de 'quick reply box' staat?petsim1 schreef:Bedankt voor de betere uitleg, maar dan zou het toch geen 'quick reply box' meer zijn als je eerst op een linkje moet klikken, want dat is dan toch hetzelfde als je op 'postreply' klikt![]()
Ik zag trouwens dat als men op een link klikt die naar een specefiek bericht verwijst dat je dan niet helemaal naar beneden op de pagina gaat, maar daadwerkelijk naar het betreffende bericht (voorbeeld: viewtopic.php?f=53&t=43580#p352742) Dus dan forceerd hij schijnbaar wel de knipperende cursor. Is het echt kiezen of delen of is er wel een oplossing?
mvg,
Jurgen
mvg,
Jurgen
Heeft echt niemand een oplossing, want dat zou echt geweldig zijn. Ik kom er zelf niet aan uit. En ik zag op een ander forum (http://www.vol.nl) dat het wel mogelijk moet zijn
daar hebben ze ook een 'quick reply box' zonder dat je meteen naar beneden gaat in hun topics.

Is het mogelijk om bij de template fisubsilver2 voor phpbb3 de quick reply mod te installeren? Het forum heeft versie 3.0.0 en bij de mod zelf staat iets bij van RC1, weet niet wat dit betekend. Nu ja ik heb al een aantal keren geprobeerd om de mod te installeren maar er verschijnt niets.
Iemand die mij eventjes kan helpen?

-
- Contacteer:
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem
Graag voortaan geen topics bumpen van bijna een jaar oud, maar een nieuw topic openen.
Dit topic gaat op slot.
Dit topic gaat op slot.