Resize mod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Resize mod
De meeste mensen gebruiken nu tegenwoordig minimaal 1024x768, en als ze dat niet doen, dan wordt het tijd voor een nieuwe pc 

Nee, dat bedoel ik niet. Ik heb ook 1024x768 (mijn enige mogelijkheidTazmanian schreef:De minimum resolutie die nodig is om mijn forum te bekijken is 1024x768.
Indien het kleinder is wordt de opmaak idd verbroken. Je kan dit oplossen door de plaatjes nog kleiner te maken. Maar op mijn forum maakt dit niet uit aangezien het menu dan te breed is?
P.S.: Heb je account momenteel verwijderd.

IK gebruik IE 7 en daar werkt het perfect. Bekijken jullie het soms met oudere versies?
Ik test altijd in IE6, IE7, FF2 en Opera9. Hoewel IE6 natuurlijk verouderd is, gebruikt volgens de statistieken nog zo'n 45% van mijn bezoekers IE6. Dan kun je wel roepen dat ze moeten updaten, maar rekening met ze houden vind ik toch een beter uitgangspunt als zoveel mensen het nog gebruiken.
Denk ook aan mensen die vanaf bedrijfs- of schoolnetwerken surfen. Het gros daarvan gebruikt nog IE6, en die mensen kunnen zelf niet updaten.
Denk ook aan mensen die vanaf bedrijfs- of schoolnetwerken surfen. Het gros daarvan gebruikt nog IE6, en die mensen kunnen zelf niet updaten.
Bij mij gebruiken het meerendeel van de bezoekers nog IE6.
Helaas is er nog geen andere goede resize mod uit dat beter doet. Dus is het wachten op een goede resize mod en ondertussen aanraden om IE7 of Firefox te installeren.
Helaas is er nog geen andere goede resize mod uit dat beter doet. Dus is het wachten op een goede resize mod en ondertussen aanraden om IE7 of Firefox te installeren.
hier ging iets fout... mag weg.
Ik ben nog eens aan het testen geweest...
- Het probleem speelt alleen bij IE6
- Het volgende gebeurt:
- Pagina wordt geladen, code+template
- Gegevens uit database worden opgehaald
- Te grote image op pagina --> template wordt opgerekt om te laten passen
- Muis is op pagina --> resizefunctie wordt uitgevoerd
- Template blijft opgerekt in plaats van aan te passen(=bug)
- Dit gebeurt alleen bij het schrijven van nieuwe berichten
- Dit gebeurt niet bij het voorbeeld bericht (dan gaat het wel goed)
- Dit gebeurt alleen bij het antwoorden op een topic waarbij in de topicreview een bericht staat met te grote image
- Ik gebruik een template op basis van SubSilver2.
posting_topic_review.html
en posting_review.html
. Deze lijken verdomd veel op elkaar. Welke wordt waarvoor gebruikt? En heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?Re: Resize mod
Ik heb de bug gevonden in de template Fisubice3 (gebaseerd op Subsilver2) voor de reply pagina.
Ik kan dit helaas alleen maar testen voor Firefox 2 en IE7.
- In posting_topic_review.html
ZOEK
<tr>
<td class="row1"><div style="overflow: auto; width: 100%; height: 300px;">
<table class="tablebg" width="100%" cellspacing="1">
<tr>
<th width="22%">{L_AUTHOR}</th>
<th>{L_MESSAGE}</th>
</tr>
<!-- BEGIN topic_review_row -->
IN DIE SELECTIE ZOEK JE
"overflow: auto; width: 100%; height: 300px;"
EN VERVANG JE DOOR
width: auto
Ik kan dit helaas alleen maar testen voor Firefox 2 en IE7.
- In posting_topic_review.html
ZOEK
<tr>
<td class="row1"><div style="overflow: auto; width: 100%; height: 300px;">
<table class="tablebg" width="100%" cellspacing="1">
<tr>
<th width="22%">{L_AUTHOR}</th>
<th>{L_MESSAGE}</th>
</tr>
<!-- BEGIN topic_review_row -->
IN DIE SELECTIE ZOEK JE
"overflow: auto; width: 100%; height: 300px;"
EN VERVANG JE DOOR
width: auto
Laatst gewijzigd door Tazmanian op 23 dec 2007, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Als jij twee X-chromosomen zou hebben en in de buurt woonde zou ik je zoenen...
Wat ben ik blij! Eindelijk kan ik rustig gaan slapen!

Wat ben ik blij! Eindelijk kan ik rustig gaan slapen!

Nog iets aan getweaked: Ik heb de eerste 100% inderdaad op auto gezet, de tweede 100% niet: dat zorgt ervoor dat in alle browsers de breedte wordt aangepast aan de inhoud. Dat willen we niet, want dan wordt het erg smal. Bovendien vind ik het te ver gaan om gebruikers met een fatsoenlijke browser te laten boeten voor de fouten in IE6.
De tweede 100% heb ik daarom op 99% gezet. 100% zou de verticale scrollbar van de review wegdrukken, 99% maakt 'm zichtbaar (genoeg).

De tweede 100% heb ik daarom op 99% gezet. 100% zou de verticale scrollbar van de review wegdrukken, 99% maakt 'm zichtbaar (genoeg).
Ik heb deze risized mod, die toegevoegd is toegevoegd aan de Wiki gebruikt maar bij phpbb_gallery_0_3_1 worden ze ook gerisized. Hoe kan ik voorkomen dat ze bij de gallery niet gerisized worden.
Ik ken die mod niet, maar die zal waarschijnlijk gebruik maken van overall_header. Je kunt dan voor deze optie kiezen, ofwel uit overall_header halen en alleen op de plaatsen zetten waar je hem wil gebruiken.
Maar ik wil hem eigelijk overall behalve de album.
Ik ben net met die optie bezig geweest maar dan resised die ook de logo in de header.
Edit
Laat maar ik heb het al...
Edit
Laat maar ik heb het al...
Niet dubbelposten #3.5
- Derky
ik heb precies gedaan wat op de wiki.phpbb staat, maar hij resized helemaal niets bij mij
Iemand enige idee waar dit aan kan liggen ?

Iemand enige idee waar dit aan kan liggen ?
-
- Contacteer:
Resize mod betekend heel simpel 'verkleinen'remcoboy1479 schreef:srry maar wat is resize mod eigelijk ?
Als je dus een forum hebt waar mensen constant grote foto's posten waardoor de layout uitgerekt wordt, kun je deze mod toepassen en bijvoorbeeld alle afbeeldingen op een grote laten resizen zodat het forum netje leesbaar blijft en de layout niet uitelkaar word getrokken.
Overigen heb ik het inmiddels voor elkaar !
-
- Contacteer:
ok bedankt !Ratofer schreef:Resize mod betekend heel simpel 'verkleinen'remcoboy1479 schreef:srry maar wat is resize mod eigelijk ?
Als je dus een forum hebt waar mensen constant grote foto's posten waardoor de layout uitgerekt wordt, kun je deze mod toepassen en bijvoorbeeld alle afbeeldingen op een grote laten resizen zodat het forum netje leesbaar blijft en de layout niet uitelkaar word getrokken.
Overigen heb ik het inmiddels voor elkaar !
heeft iemand een tip om te gebruiken hiervoor voor mij ?
-
- Contacteer:
of het met een mod of met code moet zo ja welke code/mod ?Bee schreef:Wat voor tip heb je nodig?