phpBB versie: 3.0.2
Kan ik in bovenstaande versie het zo instellen dat verschillende users maar 1 bericht per dag kunnen posten? Dit om voorkomen dat enkele users min of meer het hele board 'overnemen'.
Ik herinner me dat dit op het vroegere Ezboard wel kon. Heeft phpbb deze feature ook?
Post restricties/max. 1 post per dag
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
Re: Post restricties/max. 1 post per dag
Voor versie 2 bestond er een modificatie om dat te bereiken, maar voor versie 3 heb ik er nog geen gezien.
Verplaatst naar MOD forum.
Het is trouwens ook aangeraden om je forum te upgraden, 3.0.4 is de laatste versie
Het is trouwens ook aangeraden om je forum te upgraden, 3.0.4 is de laatste versie

Je zou de flood-limit (Tijd tussen berichten) kunnen aanpassen naar: 86400 seconden. (=24 uur)
Wel een vreemde maatregel maargoed, je kan deze functie vinden in het ACP bij Algemeen > Instellingen berichten.
Wel een vreemde maatregel maargoed, je kan deze functie vinden in het ACP bij Algemeen > Instellingen berichten.
-
Nee dat kan niet, want dan zou het direct voor iedereen gelden en dat is dus niet de bedoeling; de goeden hoeven niet te lijden onder de kwaden.
Het zou voor enkele, vooraf door de admin te bepalen users moeten gelden.
Het zou voor enkele, vooraf door de admin te bepalen users moeten gelden.