verschillende header afbeeldingen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

verschillende header afbeeldingen
Ik heb ergens op een forum eens gezien dat al je in een bepaalde categorie komt dat dan de eaderafbeelding veranderd.
Zo kom je bijvoorbeeld ik de categorie techniek en dan staat er een stuk gereedschap in de header, kom je in de categorie te koop, dan taat er een for sale tekeningetje bij in de header,...
Iemand een ideetje hoe dit werkt?
Zo kom je bijvoorbeeld ik de categorie techniek en dan staat er een stuk gereedschap in de header, kom je in de categorie te koop, dan taat er een for sale tekeningetje bij in de header,...
Iemand een ideetje hoe dit werkt?
Re: verschillende header afbeeldingen
Uhm je bedoeld zo iets als phpbb.com?
Als dat zo is, is dat niet zo moeilijk om te maken. Als je dat bedoeld zech het even dan ga ik even denken over een tutorial met goede uitleg!
Als dat zo is, is dat niet zo moeilijk om te maken. Als je dat bedoeld zech het even dan ga ik even denken over een tutorial met goede uitleg!
Euh, mijn antwoord is verdwenen????
Nuja, wat ik dus wil is iets in de genre van phpbb.com mar niet helemaal.
Bij phpbb.com veranderd de bnner willekeurig.
Ik wil eerder wat zoals op http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/
Daar heb je per categorie een andere afbeelding die met de categorie te maken heeft
Nuja, wat ik dus wil is iets in de genre van phpbb.com mar niet helemaal.
Bij phpbb.com veranderd de bnner willekeurig.
Ik wil eerder wat zoals op http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/
Daar heb je per categorie een andere afbeelding die met de categorie te maken heeft
- marian0810
- Contacteer:
als ik zowat de uitleg kan lezen dan lijkt dit inderdaad wat ik zoek
- ivobeegden
- Contacteer:
ik heb me zelf een html script gemaakt en dan include php --> in de header gepoot
ik gebruik hem als banner modulle in de header. klik wat doot het het forum en je ziet wat er gebeurd
kijk maar eens op Limburgrijders.nl
bij intresse PB
ik gebruik hem als banner modulle in de header. klik wat doot het het forum en je ziet wat er gebeurd

kijk maar eens op Limburgrijders.nl
bij intresse PB