ik heb even een algemene vraag en ik weet niet waar ik hem kan stellen.
is het mogelijk om als forumbeheer van een phpbb forum (messageboard) pb's van leden te lezen?
is het mogelijk
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: is het mogelijk
Waarom zou je Privé berichten willen lezen? Dit gaat je in-principe helemaal niets aan... als er misbruik van de pb functie wordt gemaakt, dan kunnen je leden pb's melden. Die berichten zullen dan zichtbaar worden voor de beheerders.
daarnaast is het lezen van PB's volgens mij strafbaar in Nederland
Zie >>PM modificaties zijn strafbaar?
En, zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!
daarnaast is het lezen van PB's volgens mij strafbaar in Nederland
Zie >>PM modificaties zijn strafbaar?
En, zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
ik zeg niet dat ik dat wil.... ik vraag of het kan....
Ja het kan maar jij bij een forumdienst kan dat niet, iedereen die een eigen server beheert kan dat dus wel. Jouw hostingprovider kan het dus wel technisch gezien.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op