Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
DanielFr
Bericht
door DanielFr » 17 jul 2011, 15:00
De installatie lukt niet. We hebben alles gedaan en gevolgd zoals het op die site en in de handleiding beschreven staat, maar het lijkt niet te werken... - Waar kan dit aan liggen?
Zelf weet ik niet veel van PHPBB , cd de codes , de MODS, en alles van de zeg maar "technische kant", ik had een vriend die me hielp, maar hij komt hier ook niet uit, en is momenteel overladen met andere opdrachten van z'n werk die hij eerst moet afronden.
Bedankt!

-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 17 jul 2011, 15:13
Kun je ons vertellen wat er precies niet werkt?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
DanielFr
Bericht
door DanielFr » 17 jul 2011, 15:24
We hebben alles dus geïnstalleerd zoals het in de handleidingen in bovenstaande links beschreven staat, maar we krijgen de button van "Tweet this", net zoals je dus een button met "Post reply" en "New Topic" hebt, niet op het forum. - Ze zijn dus niet zichtbaar.
(Als je meer precieze details nodig hebt, zal ik die vriend even moeten raadplegen.)
Laatst gewijzigd door
DanielFr op 17 jul 2011, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 17 jul 2011, 15:31
Hebben jullie de stijl mappen daarna vernieuwd?
Beheerders paneel >> Stijlen >> Theme, Template, Afbeeldingset vernieuwen
vertalingen
-
DanielFr
Bericht
door DanielFr » 17 jul 2011, 15:35
Ja, ik kan me herinneren dat we dat doen meermalen geprobeerd hebben, maar dat bracht ook geen verschil.
Als ik op "Refresh" Template klik, krijg ik deze melding: Are you sure you wish to clear all cached versions of your template files?
Bij "Refresh" Themes, deze: This theme is stored on the filesystem so there is no need to refresh it.
En bij "Refresh" Imagesets, deze waarschuwing: Are you sure you wish to refresh all imageset data? The settings from the imageset configuration file will overwrite all modifications to the imageset which have been carried out with the imageset editor.
Maar in feite, denkt u, zou het toch wel gewoon móeten kunnen, deze Tweet / Share mogelijkheid, op een PHPBB 3.08 Forum?
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 17 jul 2011, 15:45
DanielFr schreef:Maar in feite, denkt u, zou het toch wel gewoon móeten kunnen, deze Tweet / Share mogelijkheid, op een PHPBB 3.08 Forum?
Als jij/jullie echt alle handelingen correct uitvoeren dan zou het gewoon moeten werken. Op de link die je geeft staat dat hij op 3.0.8 moet werken.
- 1.) Heb je alle wijzigingen die in de install_mod.xml staan uitgevoerd?
2.) Heb je de bestanden uit de map root, naar de root van je forum gekopieerd?
3.) Heb je de ttt_install.php
gedraaid?
Als jullie dat allemaal hebben gedaan moet het werken, anders zou ik dat nog eens nalopen
vertalingen
-
Ger
-
Contacteer:
Bericht
door Ger » 17 jul 2011, 15:48
DanielFr schreef:Als ik op "Refresh" Template klik, krijg ik deze melding: Are you sure you wish to clear all cached versions of your template files?
Bij "Refresh" Themes, deze: This theme is stored on the filesystem so there is no need to refresh it.
En bij "Refresh" Imagesets, deze waarschuwing: Are you sure you wish to refresh all imageset data? The settings from the imageset configuration file will overwrite all modifications to the imageset which have been carried out with the imageset editor.
Heb je na het krijgen van die meldingen wel bevestigd dat je het inderdaad wil vernieuwen?
-
DanielFr
Bericht
door DanielFr » 17 jul 2011, 16:47
@David; Ik zal die 3 punten even met 'm doornemen, en vragen of hij die uitgevoerd heeft.
Is er trouwens nergens een Nederlandse handleiding te vinden voor de installatie van deze MOD? - Of is het niet mogelijk op de Nederlandse versies van PHPBB?
@Ger; Ja, toen hebben we inderdaad Bevestigd om te "refreshen", (en toen moest ik dus de stijl, en het logo van het forum weer even opnieuw oploaden), maar dat maakte dus ook geen verschil.
En dit is trouwens alleen over de "Tweet this" MOD, weet iemand ook of er een MOD bestaat voor "Share on Facebook"?
-
Ger
-
Contacteer:
Bericht
door Ger » 18 jul 2011, 07:35
Als ik naar de bestanden kijk van zowel prosilver en subsilver2, dan lijkt het erop dat de bestanden niet gewijzigd zijn. Ik denk dat je het beste even opnieuw kunt beginnen en stap voor stap alle instructies moet doorlopen. Want ten minste de stijlbestanden zijn niet gewijzigd, wie weet wat nog meer niet.
-
DanielFr
Bericht
door DanielFr » 18 jul 2011, 13:53
Oké.... Vervelend.
Maar weet iemand of er ergens ook een Nederlandse handleiding voor deze MODs te downloaden en installeren is? - Met dat Engels heb ik soms toch nog wat moeite.