Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
Rsmarktplaats
Bericht
door Rsmarktplaats » 01 jun 2013, 19:22
ik probeerde een modificatie te instaleren.
maar ik krijg steeds deze errors bovenaan forum index:
PHP Warning: in file [ROOT]/index.php on line 120: include(./includes/top_five.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/index.php on line 120: include(./includes/top_five.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/index.php on line 120: include() [function.include]: Failed opening './includes/top_five.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php')
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4693: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4695: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4696: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4697: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Laatst gewijzigd door
David op 02 jun 2013, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Support naar 3.0 Modificaties
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 02 jun 2013, 09:54
Volgens mij betekend dat, dat het bestand includes/top_five.php niet is geüpload. Heb je de bestanden van deze modificatie toch geüpload naar je server? Deze bestanden staan in de map root
van de modificatie.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
Rsmarktplaats
Bericht
door Rsmarktplaats » 02 jun 2013, 10:27
Ik heb al deze bestanden geupload
Edit:
Maar het forum was compleet verwujderd van server. Door een fout.
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 02 jun 2013, 10:51
Ja, is het probleem nu opgelost of krijg je nog steeds deze foutmelding?
Je had toch wel een back-up mag ik hopen?
vertalingen
-
Rsmarktplaats
Bericht
door Rsmarktplaats » 02 jun 2013, 11:03
Dat is het vreemde ik had een tijd terug alle bestanden van de server in een map op mijn pc gezet. En gisteren zet ik deze weer op server maar al de leden waren er nog behalve de mods die waren allemaal weg.
Nu heb ik een nieuw forum aangemaakt en hier kan ik de modificaties we l op instaleren
http://rsmarktplaats.nl/1234554321/index.php
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 02 jun 2013, 11:14
Dan hangt het er natuurlijk vanaf wanneer je de back-up hebt gemaakt en wanneer de modificaties zijn toegevoegd. Als de back-up die je hebt voor het installeren van de modificaties is gemaakt dan is het logische dat je MOD's er niet bij zitten, je moet natuurlijk wel regelmatig een back-up maken zeker alvorens je aan je forum gaat sleutelen zowel je FTP bestanden als de database moet je dan back-uppen.
Ik heb bijvoorbeeld nog een back-up van jullie forum van 28-5-2013 (15:41), alles wat daarna is aangepast en gewijzigd zit er dan niet meer in
Moet wel eerlijk zeggen dat ik het vreemd vind dat een forum opeens verdwijnt dat gebeurd natuurlijk niet zomaar..
vertalingen
-
Rsmarktplaats
Bericht
door Rsmarktplaats » 02 jun 2013, 11:18
Nee het forum is bewust verwijderd. Ik had aan een persoon gevraagd of die wat mods kon instaleren. Maar hij lrzeg errors zei hij en de mod werkte niet zoals het hoorde zei hij vandaar dat hij het heeft verwijderd.
Maar we zijn volop bezig aan dit forum nu en alles werkt nu wel.
Enkel jammer van de leden die we kwijt zijn nu.
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 02 jun 2013, 11:40
Dan zou ik als eerste die persoon nooit meer toelaten op jullie server, zomaar een forum verwijderen slaat natuurlijk nergens op. Het enige wat ik jullie kan geven is de back-up die ik heb, heb zowel de bestanden als jullie database. Dan hebben jullie alle berichten en leden van voor die tijd in iedergeval terug. Meer kan ik helaas ook niet doen
vertalingen
-
BennyBernaer
-
Contacteer:
Bericht
door BennyBernaer » 02 jun 2013, 16:41
Rsmarktplaats schreef:Nee het forum is bewust verwijderd. Ik had aan een persoon gevraagd of die wat mods kon instaleren. Maar hij lrzeg errors zei hij en de mod werkte niet zoals het hoorde zei hij vandaar dat hij het heeft verwijderd.
Maar we zijn volop bezig aan dit forum nu en alles werkt nu wel.
Enkel jammer van de leden die we kwijt zijn nu.
Wat je ook eventueel nog kan doen, is contact opnemen met je host. Leg de situatie uit, en vertel er wat er is gebeurd. Met een beetje geluk beschikken zij nog over een recente backup van voor de verwijdering. Een degelijke host maakt dagelijks een backup van hun servers, voor het geval dat er iets fout loopt. Alleen staan ze er niet altijd op te springen om een backup af te leveren. En al zeker niet dat de fout bij de klant ligt. Maar je kan natuurlijk altijd proberen.