Kladblok in beheerderspaneel
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Kladblok in beheerderspaneel
Ik zoek een mod, waar ik in de Acp op de index een kladblok kan zetten, zodat ik er notes op kan plaatsen die voor mijn admins te lezen zijn.
ik dacht dat ik het ergens had gezien op phpbb.com maar ik ben net wezen zoeken, maar heb niks gevonden.
misschien dat iemand hier het wel weet?
ik dacht dat ik het ergens had gezien op phpbb.com maar ik ben net wezen zoeken, maar heb niks gevonden.
misschien dat iemand hier het wel weet?
Re: Kladblok in beheerderspaneel
Ik zou niet weten of die er is.
Wat je wel zou kunnen doen, is een forum aanmaken speciaal voor de mods en admins. Heb ik ook, en werkt perfect.
Wel even de permissies juist zetten
Wat je wel zou kunnen doen, is een forum aanmaken speciaal voor de mods en admins. Heb ik ook, en werkt perfect.
Wel even de permissies juist zetten

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
dat heb ik ook 
heb modforum, admin forum, en super moderator forum
maar ik had eerst invision power board en daar zit standaard al een noteblokje op de index, en weetje hoe handig dat is

heb modforum, admin forum, en super moderator forum

maar ik had eerst invision power board en daar zit standaard al een noteblokje op de index, en weetje hoe handig dat is

bedankt!!
werkt goed deze
alleen had tog wel liever die van ipb gewilt.
die is gewoon op de index te vinde
werkt goed deze

alleen had tog wel liever die van ipb gewilt.
die is gewoon op de index te vinde

dat doen we niet zo (A)
dat doen we wel via torrents
dat doen we wel via torrents

Ja en ik heb een breekijzer in plaats van een portemonnee. Wees niet verbaast als je TV opeens weg is.

komt goed