Link in custom profiel velden...

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Wouser

Link in custom profiel velden...

Bericht door Wouser » 30 jan 2008, 20:16

Hallo,

Ik heb bij me forum een x aantal custom profiel velden. 1 daarvan is een 'id-nummer' waarmee je iemand kunt achterhalen bij een online spel d.m.v. http://sitenaam.com?profiel='id-nummer' nu wil ik dus graag maken van die 'id-nummer' en natuurlijk wil ik leden zelf ook niet een url laten invullen maar gewoon enkel een id nummer. Ik dacht dus laat ik maar even in de template gaan kijken... en daar gewoon kijken of daar iets aangepast kan worden d.m.v. een indicatie of het custom profiel veld overeenkomt met het veld 'id-nummer' etc en dan vervolgens een link neerzetten... Nu heb ik al een aantal mogelijkheden geprobeerd echter zonder succes en ik hoop dus dat iemand me hier kan helpen.

Bijvoorbaat dank alvast de desbetreffende code van de template (viewtopic_body.html, standaard template subsilver2) is hieronder...

Code: Selecteer alles

<span class="postdetails">
					<!-- IF postrow.POSTER_JOINED --><br /><b>{L_JOINED}:</b> {postrow.POSTER_JOINED}<!-- ENDIF -->
					<!-- IF postrow.POSTER_POSTS != '' --><br /><b>{L_POSTS}:</b> {postrow.POSTER_POSTS}<!-- ENDIF -->
					<!-- IF postrow.POSTER_FROM --><br /><b>{L_LOCATION}:</b> {postrow.POSTER_FROM}<!-- ENDIF -->

<!-- IF postrow.S_PROFILE_FIELD1 -->
						<!-- Use a construct like this to include admin defined profile fields. Replace FIELD1 with the name of your field. -->
						<br /><b>{postrow.PROFILE_FIELD1_NAME}:</b> {postrow.PROFILE_FIELD1_VALUE}
					<!-- ENDIF -->

<!-- BEGIN custom_fields -->
						<br /><b>{postrow.custom_fields.PROFILE_FIELD_NAME}:</b> {postrow.custom_fields.PROFILE_FIELD_VALUE}
					<!-- END custom_fields -->
				</span>

Wouser

Re: Link in custom profiel velden...

Bericht door Wouser » 04 feb 2008, 01:31

Niemand enig idee?

BetaDevil

Re: Link in custom profiel velden...

Bericht door BetaDevil » 04 feb 2008, 10:26

Hier is een prachtige tutorial voor :)
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 6&t=582444

Plaats reactie