misbruik van poll !
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
misbruik van poll !
maandelijks hebben wij een fotowedstrijd op het forum
gisteren heeft iemand 10 acounts aangemaakt met hetzelfde IP,op een half uur tijd en heel de fotowedstrijd beïnvloed !
bestaat er een mod waarmee je controle hebt over de poll ? en deze terug recht kan zetten ? en eventueel kan zien wie er allemaal gestemd heeft ?
gisteren heeft iemand 10 acounts aangemaakt met hetzelfde IP,op een half uur tijd en heel de fotowedstrijd beïnvloed !
bestaat er een mod waarmee je controle hebt over de poll ? en deze terug recht kan zetten ? en eventueel kan zien wie er allemaal gestemd heeft ?
-
- Contacteer:
Re: misbruik van poll !
Als jij admin bent kun je die poll zowiezo aanpassen etc. daar heb je geen mod voor nodig. Maar ik zou wel even een IP adres ban op die vent zetten. Dat scheelt je weer spam etc.
-
ik heb heel het forum binnenstenbuiten gekeerd en nergens vind ik een functie om de poll aan te passen of (nog belangrijker) te zien wie er al allemaal gestemd heeftpokegangsta schreef:Als jij admin bent kun je die poll zowiezo aanpassen etc. daar heb je geen mod voor nodig. Maar ik zou wel even een IP adres ban op die vent zetten. Dat scheelt je weer spam etc.
die kerel zijn IP is zowiezo geband
-
- Contacteer:
heb je de poll in een portal staan of een topic ?
-
de poll staat gewoon in een topicpokegangsta schreef:heb je de poll in een portal staan of een topic ?
je kunt de poll niet advanced aan passen zoals pokegangsta beschrijft...
en een poll in een portal is het zelfde als in een topic
nou, die mod kan ik nergens vinden...
en een poll in een portal is het zelfde als in een topic

nou, die mod kan ik nergens vinden...
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
-
ik kan helemaal niets aanpassen aan een pollsimvader schreef:je kunt de poll niet advanced aan passen zoals pokegangsta beschrijft...
en een poll in een portal is het zelfde als in een topic![]()
...
mss zie ik erover, maar ik vind het niet !
maar liefst zou ik willen kunenn zien wie er voor wat stemt, soms geven wij een prijs weg, en dan hebben we graag controle dat alles eerlijk gebeurt !
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 8#p3176368
Misschien dat dit hierboven werkt. Het is erg oud maar misschien dat het nog werkt. Het laat zien wie er gestemd hebben, maar met wat kleine veranderingen (die ik zal geven als het echt werkt) kun je zien waar ze op gestemd hebben.
Misschien dat dit hierboven werkt. Het is erg oud maar misschien dat het nog werkt. Het laat zien wie er gestemd hebben, maar met wat kleine veranderingen (die ik zal geven als het echt werkt) kun je zien waar ze op gestemd hebben.