- Modificatie & Versie:http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1146135
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://nog niet bereikbaar op het internet
phpBB versie: phpbb3
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
ja, de reclame mod waarmee ik het probleem heb: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1146135
Wat is het probleem?
ik heb dus die mod geinstaleerd volgend de install.xml file die bij de mod geleverd zit.
nu krijg ik een foutmelding wanneer ik naar mijn forum wil. : "Language file ads.php couldn't be opened."
het vreemde hierbij is dat deze foutmelding binnen de phpbb3 layout getoond wordt.
reeds uurtjehalf zoekwerk heeft me nog niets opgebracht.
kan iemand me helpen aub???
dank bij voorbaat.
o ja , die root/*.* en *.* snap ik niet zo goed in de install.xml file. zou het daaraan kunnen liggen.
uit de how to instal mod files en Xmod instal tutorials kan ik het niet opmaken.
mod instal probleem
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
mod instal probleem
Re: mod instal probleem
Je hebt het bestand 
language/en/ads.php
o.i.d. waarschijnlijk enkel in de "en" map van de language map gezet, je moet hem ook in "nl" zetten, ookal staat dat niet in de instructies. 
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
hoi,
dat klinkt idd een heel logische verklaring. jammer genoeg werkt het nog niet. kzal nogmaals proberen het forum en de mod te herinstaleren, indien nog suggesties, laat maar komen :p :d
grtz keunink
an thanks already :p:d
dat klinkt idd een heel logische verklaring. jammer genoeg werkt het nog niet. kzal nogmaals proberen het forum en de mod te herinstaleren, indien nog suggesties, laat maar komen :p :d
grtz keunink
an thanks already :p:d
-
nog steeds problemen.
telkens ik herinstaleer herkend hij een ander bestand niet.
telkens ik herinstaleer herkend hij een ander bestand niet.
Je moet alle taalwijzigingen/taalbestanden ook in de map nl doen.
Voor de vertalingen kan je ook even kijken in het topic 'Advertisement Management' op phpBB3Mods.nl.

Voor de vertalingen kan je ook even kijken in het topic 'Advertisement Management' op phpBB3Mods.nl.

Voormalig Support Teamlid
-
hoi,
uiteindelijk ben ik erin gelukt (vraag me niet hoe :s) de mod te instaleren.
alleen als ik nu in het acp ga zie ik de advertentie beheer knop onder de algemene instellingen 2 maal staan.
bij beide krijg ik een leeg blad, de header en de menubalk zijn wel aanwezig maar de content voor de instellingen is er niet.
alvast bedankt
keuninkske
uiteindelijk ben ik erin gelukt (vraag me niet hoe :s) de mod te instaleren.
alleen als ik nu in het acp ga zie ik de advertentie beheer knop onder de algemene instellingen 2 maal staan.
bij beide krijg ik een leeg blad, de header en de menubalk zijn wel aanwezig maar de content voor de instellingen is er niet.
alvast bedankt
keuninkske