Chat
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Chat
Verplaatst naar MOD forum.
Mag ik allereerst een link naar je forum alsjeblieft?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
http://www.gtstnl.yourbb.nl/index.phpJim schreef:Mag ik allereerst een link naar je forum alsjeblieft?
Je gebruikt phpBB via een [wiki]forumdienst[/wiki]. Deze diensten bieden je meestal geen optie om in de database of FTP te kijken, hierdoor kan je geen MODs (zoals een chat) zelf installeren. Je zal dus naar de supportoptie van YourBB moeten gaan of zelf een phpBB3 forum installeren.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Nogmaals, je moet bij YourBB.nl vragen of je een chat kan toevoegen. Ik wil je best een link met codes geven, maar daar kan jij simpelweg niets mee, omdat dat niet mogelijk is bij YourBB 

Voormalig Support Teamlid
Kreeg via yourbb te horen!
Het is mogelijk een chat te plaatsen in een forum, helaas bieden wij dit niet
aan vanuit YourBB.
Ik moest dus een willekeurige chat op internet zoeken en deze integreren in de
forum. Die dan gratis moet zijn.
Gr richard
Het is mogelijk een chat te plaatsen in een forum, helaas bieden wij dit niet
aan vanuit YourBB.
Ik moest dus een willekeurige chat op internet zoeken en deze integreren in de
forum. Die dan gratis moet zijn.
Gr richard
Vraag dan ook maar aan YourBB hoe je dat zou moeten doen. Als YourBB het niet aanbied, kan je er niets mee. (of misschien een BBcode aanmaken met één of andere code van een free-shoutbox-site en die als forumomschrijving plaatsen, maar ik weet niet of YourBB ook BBcodes blokkeert)
Voormalig Support Teamlid