'Post Count Requirements' werkt niet

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
2strokedriver

'Post Count Requirements' werkt niet

Bericht door 2strokedriver » 05 sep 2010, 10:15

Ik heb op ons forum de 'Post Count Requirements' MOD geïnstalleerd om te voorkomen dat er zich mensen registreren om alleen maar een advertentie te kunnen plaatsen. In het verleden werkte deze MOD perfect maar nadat het forum een aantal malen geupdate is naar denieuwste versies werkte de MOD niet meer. Nu heb ik de laatste versie van de MOD (geschikt voor 3.0.7.-PL1) vandaag geïnstalleerd maar de MOD werkt helaas niet naar behoren.

Als ik een minimaal aantal reeds geplaatste berichten ingeef voordat men een forum kan bekijken werkt de MOD prima. Als men een forum wil bekijken waarvoor men niet het aantal vereiste reeds geplaatste berichten heeft krijgt men hier een meldidng van en wordt het forum niet getoond.

De MOD werkt echter niet bij het plaatsen van een bericht. Als ik daar een minimaal aantal reeds geplaatste berichten voor instel heeft dit geen enkel affect en kan zelfs een gebruiker zonder geplaatste berichten gewoon een berict in het betreffende forum plaatsen. De gebruikersgroepen op het forum zijn niet uitgesloten van de instellingen van deze MOD.

Ik heb in de FAQ van de MOD gezien dat eerdere versies van dezee MOD verwijderd dienen te worden als je versie 2.0.0 wilt gaan gebruiken. Dat heb ik ook gedaan maar dan werkt de MOD nog niet naar wens.

Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Groeten,
Erik

Plaats reactie