Goede advertentie mod?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Goede advertentie mod?
Voor ons Heartbeat Corvette forum zoek ik een goede advertentie mod. Eentje die flexibel in te stellen is en waarmee ik subtiele reclame op ons forum kan plaatsen. Iemand ervaring met een goede mod hiervoor?
-
Re: Goede advertentie mod?
Is die met automod te instaleren?
Ja, ik heb hem er ook mee geïnstalleerd ging prima!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
Ik heb hem geinstaleerd. Maar waar kan ik het nubeheren?
In het beheerderspaneel, tabblad algemeen, links zie je "Advertisement management" als het goed is.
-
Nee daar staat niks. Maar bij mij staat bovenaan ipv automod een rare titel : http://s3.amazonaws.com/awesome_screens ... BB3X6bQ%3D
-
En ik krijg bij het opnieuw instaleren van de mod dit te zien:
HIj instaleerd het dus niet. Want zowel de bestanden zijn niet veranderd als dat er geen bestanden bij zijn.
http://awesomescreenshot.com/0036t96be
HIj instaleerd het dus niet. Want zowel de bestanden zijn niet veranderd als dat er geen bestanden bij zijn.
http://awesomescreenshot.com/0036t96be
Ga ik proberen!

-
Kan iemand mij nog vertellen waarom er niet gewoon automod staat bij mij? Zie screens in vorige post.
-
is er ook een nederlands taalestand van de advertentiemod aub ???
Advertisement management er staat daar wel versie 1.0.9 maar op de nieuwste werkt die volgens mij ook perfect.maestrowing schreef:is er ook een nederlands taalestand van de advertentiemod aub ???
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
heb dus de advertentiemod en de vertaling ervan geinstalleerd alles werkt nu perfect buiten 1 ding .
Als ik de advertentie boven de footer wil zetten dan lijkt het of dat er geen plaats genog is voor die advertentie of er is iets anders mis gelopen . Al de rest werkt perfect .
zie hier het voorbeeld
http://www.knabbelbabbel.be/testforum
Als ik de advertentie boven de footer wil zetten dan lijkt het of dat er geen plaats genog is voor die advertentie of er is iets anders mis gelopen . Al de rest werkt perfect .
zie hier het voorbeeld
http://www.knabbelbabbel.be/testforum
Bijgewerkt tot de laatste versieDavid schreef:Advertisement management er staat daar wel versie 1.0.9 maar op de nieuwste werkt die volgens mij ook perfect.

Laatst gewijzigd door Neo op 22 sep 2011, 16:16, 2 keer totaal gewijzigd.
-
neo weet jij niet wat verkeerd zou zijn bij die installatie van mijn advertentie ??
Dank u
Dank u
-
Is het trouwens normaal als ik een html code gebruik bijvoorbeeld <B> voor bold letters dan komt alles in mijn forum in Bold letters te staan .
- AirWarrior
Sluit je de tag ook weer af met </b> ?
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
-
dit was inderdaad het probleem maar had het zelf al gevonden toch bedankt voor uw reactie
-
Heb nog een vraagje ivm de advertentie mod .
Is het mogelijk ook een advertentie in een bepaalde topic te zetten en ook bovenaan op de indexpagina .
Voor zover ik nu kan vinden kan je de advertentie bovenaan de indexpagina zetten maar dan staat hij in alle forums bovenaan .
Ik wil dus de advertentie bij de topic van onze ritten zetten en bovenaan de index .
Hoe gaat dit in zijn werk aub .
Dank u
Is het mogelijk ook een advertentie in een bepaalde topic te zetten en ook bovenaan op de indexpagina .
Voor zover ik nu kan vinden kan je de advertentie bovenaan de indexpagina zetten maar dan staat hij in alle forums bovenaan .
Ik wil dus de advertentie bij de topic van onze ritten zetten en bovenaan de index .
Hoe gaat dit in zijn werk aub .
Dank u
Dat is niet mogelijk met deze mod zonder hem te gaan aanpassen.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op