Minichat

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
johannes1963

Minichat

Bericht door johannes1963 » 05 jan 2012, 19:26

• Modificatie & Versie:3.0.9
    Directe link naar de modificatie:
    www.xblackplanet.nl: http://
    phpBB versie:3.0.9
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? ik zou dit echt niet kunnen zeggen

Wat is het probleem? Ik zou graag de update willen, en een minichat met smilies en dat deze bovenaan staat. En dat jullie is kijken wat hun allemaal gedaan hebben op via een ftp.
Ik zou graag advies willen hebben over wat ik nodig heb om dit alemaal goed te kunnen laten draaien.
Alleem mijn kennis is zo slecht dat ik nu aan experts vraag om me te kunnen helpen.
Het zefde die jongeman die dit bij me thuis heeft gedaan had het over codes erin zetten waar je nog meer dingen in het forum kan doen.

Ik vraag echt om advies van experts en hulp.

Johannes

David
Contacteer:

Re: Minichat

Bericht door David » 05 jan 2012, 19:44

Beste,

Als je een goede chat zoekt waar je smilies kunt gebruiken is Mchat misschien wel iets voor je.

http://www.phpbb.com/customise/db/mod/m ... w_version/

Ik gebruik deze modificatie al een aantal jaar en ben zeer tevreden over deze mini chat. Dit is volgens mij ook precies wat je zoekt
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

johannes1963

Bericht door johannes1963 » 05 jan 2012, 21:00

Beste David,

Yessss, jij hebt het gelijk goed, dit is echt wat ik zoek, maar zoals je al gelezen hebt, ik ben zo a technisch dat ik je hulp zou willen inroepen als je tijd hebt en dit kan doewn voor me. Dan zou ik echt zo superblij zijn. Dis is echt wat ik zoek. Ik hoor het van u wel, of u het zou willen doen voor mij.

Groetjes en echt alvast super bedankt.

Johannes 1963

David
Contacteer:

Bericht door David » 05 jan 2012, 21:47

Beste Johannes,

In dat geval kun je beter even een een service aanvraag doen. Ik heb eerder al begrepen dat het je niet lukt, mede doordat je slecht ziend bent. Dan zal ik daarna contact met je opnemen en de chat voor je installeren.

Met Vriendelijke Groet,
David
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie