Portaal 2.0.0 probleem

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Oeps

Portaal 2.0.0 probleem

Bericht door Oeps » 29 aug 2012, 18:21

• Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie: De link zit in het beheerpaneel
    phpBB versie: 3.0.10

Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
    Ik had de oudere versie van het portaal

Wat is het probleem?
    Foutmeldingen na het installeren/updaten
Goede avond,

Ik besloot vanavond enthousiast de update van het portaal te doen.
Ik zag dat er aantal bestanden/mappen bijzaten die ik niet eerder ben tegen gekomen.
Na het voltrekken van de installatie liep ik tegen een aantal foutmeldingen aan en vreemd genoeg zijn de kleuren van de stijl die ik gebruik ook verandert.
Edit: de kleuren weer hersteld, door mijn back-up van de css terug te zetten.

Het probleem is dus dat het portaal niet meer werkt en er foutmeldingen verschenen staan.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

Code: Selecteer alles

[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/portal/includes/functions_version_check.php on line 46: Undefined index: NO_INFO
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/portal/includes/functions_version_check.php on line 49: Undefined index: NO_INFO
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/portal/includes/functions_version_check.php on line 50: Undefined index: NO_INFO
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/portal/includes/functions_version_check.php on line 51: Undefined index: NO_INFO
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/portal/includes/functions_version_check.php on line 112: Undefined index: UP_TO_DATE
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/acp/acp_portal.php on line 309: Undefined index: ACP_PORTAL_GENERAL_TITLE
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/adm/index.php on line 150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/adm/index.php on line 152: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/adm/index.php on line 153: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/adm/index.php on line 154: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
Laatst gewijzigd door Oeps op 31 aug 2012, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Oeps

Re: Portaal 2.0.0 probleem

Bericht door Oeps » 29 aug 2012, 19:38

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/adm/index.php on line 150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/adm/index.php on line 152: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/adm/index.php on line 153: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/adm/index.php on line 154: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
Als ik het goed begrijp gaat dit dubbel op. Als ik het bij [ROOT]/adm/index.php on line 150 t/m154 uitzet dan is dat onderdeel van de melding weg.

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 29 aug 2012, 20:41

Heb je de taalbestanden goed gedaan, hij mist in ieder geval namelijk NO_INFO

Oeps

Bericht door Oeps » 29 aug 2012, 21:09

Zover ik weet wel. Ik heb de map 'mods' die bij de 'launguage' aanpassing zat compleet overgezet. In de map 'mods' zat nog een map 'portal' die er dan ook helemaal instaat. ('portal' staat als map in 'mods')

Ik zie even door het bos de bomen niet meer voor deze avond, mijn excuses als ik onzin uitkraam of niet duidelijk ben.

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 29 aug 2012, 21:16

Staat in de map /language/nl/mods/ het bestand gallery_acp.php

En staat er in dat bestand:

'NO_INFO'					=> 'Versie server kon niet bereikt worden',

Oeps

Bericht door Oeps » 29 aug 2012, 21:36

In de map /language/nl/mods/ staat het bestand gallery_acp.php niet.
Dan is het wel logisch dat het niet werkt, als het bestand er niet is. Heb je de mogelijkheid om me daar de inhoud van te geven?

(Ik zou niet weten waarom bestanden zouden ontbreken. De host van mijn forum heeft in het verleden de boel geïnstalleerd en geupdated. Ik heb verder geen mods op het forum)

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 29 aug 2012, 21:47

http://www.board3.de/viewtopic.php?f=40&t=5477

Staat gewoon in de download, die moet je toch al hebben voordat je de update deed?

Oeps

Bericht door Oeps » 29 aug 2012, 22:05

Het spijt me heel erg en ik wil je geen last zijn, maar ik zie ook in die download gallery_acp.php niet.

Ik knutsel zeer weinig aan de bestanden, soms pas ik alleen een vertaling aan. Ik update onderdelen als dat in mijn beheerpaneel verschijnt.

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 29 aug 2012, 22:26

Mijn fout haal twee mods door mekaar......

Het bestand moet zijn info_acp_portal.php , kijk of dat mist en of de variabele daar in staat.

Oeps

Bericht door Oeps » 29 aug 2012, 22:33

Geen probleem, dat kan gebeuren. Ik ben allang blij dat je op dit tijdstip er nog naar kijkt.
Het bestand info_acp_portal.php is er en de variable is dit:

'NO_INFO'				=> 'Version server could not be contacted',

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 29 aug 2012, 22:46

En die staat in je nl map?

Nee, zet hem er dan even in. Staat hij er wel dan neem ik morgen wel contact met je op. Moet ik even zoeken.

Oeps

Bericht door Oeps » 29 aug 2012, 22:52

Ja, hij stond al in de language/nl/mods-map

Dank je wel.
Welterusten alvast

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 30 aug 2012, 21:01

Opgelost, update was niet volledig uitgevoerd, stijlbestanden voor andere dan standaard subsilver/prosilver moesten nog worden geupload, alsmede goede vertalingspakket.

Oeps

Bericht door Oeps » 30 aug 2012, 21:03

Bedankt! Je bent geweldig :)

Plaats reactie