Welke stijlen hebben een NL-map?

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Paulus

Welke stijlen hebben een NL-map?

Bericht door Paulus » 29 mei 2011, 17:46

Ik heb diverse stijlen gedownload maar tot nu toe krijg ik daar een onvolledige image-set bij; in mijn log lees ik dan: Afbeeldingenset mist "NL" variabelen. Ga ik vervolgens kijken in het pakket dat ik heb gedownload dan mist inderdaad de map "NL".

Moet ik doorgaan met downloaden tot ik eindelijk een goede heb Stijl gevonden? Of kan iemand me zeggen welke Stijlen ik moet hebben? Of kan ik zo'n NL-map ergens anders vandaan halen en toevoegen?
En waarom zit NL niet overal standaard bij? Als ik wat rond-google dan blijkt dat er wel meer mensen soortgelijke problemen hebben, dus het lijkt me een vreemd manco...

AirWarrior

Re: Welke stijlen hebben een NL-map?

Bericht door AirWarrior » 29 mei 2011, 18:17

Hier staan een aantal NL afbeelding sets
http://www.phpbb.nl/downloads/?p=afbeel ... s&a=phpbb3
Die kan je toevoegen aan je styles/jouw style/imageset/nl

Heb je de map nl en niet instaan, maak een niewe map en benoem hem nl
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

Paulus

Bericht door Paulus » 29 mei 2011, 19:12

Begrijp ik dat ik niet de bestaande map NL weg hoef te gooien, maar dat ik onderdelen uit die nieuw gedownloade NL-map aan de bestaande map mag toevoegen?

En meteen nog een vraag: in de map Afbeeldingensets zie ik een aantal buttons en iconen staal; bovendien staan daar de mappen NL en EN, waarbinnen óók weer buttons en iconen staan, soms zelfs dezelfde. Wat is de functie / het verschil tussen die twee?

Schlüssel

Bericht door Schlüssel » 29 mei 2011, 20:05

Sommige knoppen bevatten alleen pictogrammen maar kunnen in andere stijlen mogelijk wel voorzien zijn van teksten. Daarom zijn die taalafhankelijk.
Dr. Mario, voor al uw genezingen.

DoubleJ
Contacteer:

Bericht door DoubleJ » 20 jun 2011, 16:07

Paulus schreef:Ik heb diverse stijlen gedownload maar tot nu toe krijg ik daar een onvolledige image-set bij; in mijn log lees ik dan: Afbeeldingenset mist "NL" variabelen. Ga ik vervolgens kijken in het pakket dat ik heb gedownload dan mist inderdaad de map "NL".

Moet ik doorgaan met downloaden tot ik eindelijk een goede heb Stijl gevonden? Of kan iemand me zeggen welke Stijlen ik moet hebben? Of kan ik zo'n NL-map ergens anders vandaan halen en toevoegen?
En waarom zit NL niet overal standaard bij? Als ik wat rond-google dan blijkt dat er wel meer mensen soortgelijke problemen hebben, dus het lijkt me een vreemd manco...
Wat je eventueel ook kunt doen is in de readme kijken wie de auteur van de stijl is, en vragen of ze voor jouw een Nederlandse vertaling van de knoppen kunnen maken.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

Plaats reactie