Buttons niet zichtbaar bij style Red Light

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Yvohas

Buttons niet zichtbaar bij style Red Light

Bericht door Yvohas » 05 apr 2012, 18:53

Ik heb zojuist de stijl Red Light op mijn forum gezet en zover ik het nu kan testen werkt alles prima, echter de buttons Nieuw bericht of Beantwoord bericht (hetzij evt. in het Engels) zijn niet zichtbaar.
In het beheerderspaneel zie ik bij de afbeeldingensets de buttons wel staan en zichtbaar, maar in het forum zelf niet, als ik met mijn muis naar de plek ga waar de buttons zouden moeten staan, kan ik wel klikken en replyen of een nieuw bericht plaatsen.

Iemand enig hoe dit kan? Of wat ik nog moet doen om het te laten werken?

Alvast bedankt voor de reactie.

Oh ja graag in Jip en Janneke taal, ben een analfabeet in dit soort dingen hoor :mrgreen:

David
Contacteer:

Re: Buttons niet zichtbaar bij style Red Light

Bericht door David » 05 apr 2012, 19:03

Je geeft aan dat je de stijl pas nieuw hebt, ik heb het vermoeden dat de Nederlandse afbeeldingsset ontbreekt.. Hopelijk kom je eruit met dit wiki artikel Je kunt dan hier altijd nog specifieke vragen stellen mocht je er toch niet uitkomen!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Yvohas

Bericht door Yvohas » 05 apr 2012, 19:32

ok dat is gelukt, moet inderdaad wel de Engelse buttons dan gebruiken, maar ik heb nu het idee dat de letters kleiner zijn geworden, terwijl ik daar niets aan veranderd heb. Is dat mogelijk? En kan ik deze groter maken?

Yvohas

Bericht door Yvohas » 05 apr 2012, 19:37

Dit geldt trouwens voor alle stijlen zie ik, het forum en lettertype is gewoon kleiner geworden :shock:

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 05 apr 2012, 22:16

Ik weet niet of je lettertype kleiner geworden is.
Ligt het niet aan je internet browser? Als je andere sites bezoekt, is het lettertype dan wel normaal?

Je kunt volgens mij in de Rockband style het lettertype aanpassen in stylesheet.css in de volgende regel:

Code: Selecteer alles

font-size: 62.5%; /* This sets the default font size to be equivalent to 10px */
HGN op phpbb.com

Yvohas

Bericht door Yvohas » 06 apr 2012, 14:23

Bij andere sites is het lettertype wel normaal, alleen bij mijn eigen forum niet. En dan maakt het niet uit welke stijl ik kies, het lettertype blijf kleiner. Is gekomen nadat ik dus de engelse buttons op het forum heb gezet. Vreemd!

David
Contacteer:

Bericht door David » 06 apr 2012, 14:28

Yvohas schreef:Bij andere sites is het lettertype wel normaal, alleen bij mijn eigen forum niet. En dan maakt het niet uit welke stijl ik kies, het lettertype blijf kleiner. Is gekomen nadat ik dus de engelse buttons op het forum heb gezet. Vreemd!
Het lijkt mij eerlijk gezegd een sterk dat het aan de afbeeldingsset ligt, volgens mij heeft dat helemaal geen invloed op het lettertype, dat wordt namelijk bepaald door de css bestanden in je theme map. Kun je ons eens een link naar je website geven en een screenshot hoe jij je website ziet? Dan kunnen wij ook eens zien wat je bedoelt, wellicht komen we dan sneller tot een oplossing, heb nu eerlijk gezegd geen flauw idee hoe het komt!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Yvohas

Bericht door Yvohas » 09 apr 2012, 13:15

www.goldenearringforum.nl

Hoe kan ik hier rechtstreeks een printscreen plaatsen dan, dat lukt me niet. Het vreemde is dat ik van de leden geen commentaar krijg, dus blijkbaar ben ik ook de enige die dit nu ineens heeft :roll:

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 10 apr 2012, 01:05

Probeer eens ctr + scrollwieltje?

Yvohas

Bericht door Yvohas » 10 apr 2012, 20:44

Marian, je bent geweldig, probleem opgelost :mrgreen: hoe ik dat dan voor elkaar heb gekregen???
Maar goed, het is weer zoals het hoort te zijn, dank je wel! :D

Plaats reactie