Is het mogelijk om de zelfde breedte en actergrond als phpbb
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Is het mogelijk om de zelfde breedte en actergrond als phpbb
Jup, zou moeten werken. Maar dat kun je zelf controleren toch?
Het werkt niet ik zie geen kadertje er omheen zoals hier en als ik inlog en druk verwijder cookies logt hij uit klopt dat?
het lukt niet er veranderd maar niks
heb het effe opnieuw geprobeerd.
weet je zeker dat ik het goed heb gedaan ?
colours.css overall_header.html overall_footer.html
weet je zeker dat ik het goed heb gedaan ?
colours.css overall_header.html overall_footer.html
bump
Laatst gewijzigd door Jantaxi op 29 mei 2007, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bumpen binnen 24 uur is niet toegestaan en zeker niet wenselijk. Gelieve daar voortaan op te letten.
Reden: Bumpen binnen 24 uur is niet toegestaan en zeker niet wenselijk. Gelieve daar voortaan op te letten.
moet dit mischien <div class="containter"> <div class="container"> zijn?
het ziet er nu zo uit http://gamerz-nation.dotbas.net/phpbb3/ krijg het maar niet goed
Bij mij is het iig gelukt zoals het hier in dit topic is uitgelegt, misschien heb je wat aan mij colours.css en common.css
colours.css common.css
colours.css common.css
ik heb het witte er omheen gekregen allen neit zo mooi als hier en het forum is naar links verschoven
Ik wil je wel helpen maar heb niet zoveel vestand van.....
Stuk van mijn overal_header.html
en dan onderaan bij overal_footer.html </div> plus de bovenstaande common en colours.css.
Meer heb ik niet aangepast en het werkt wel bij mij....
Heb jij miss nog meer bestanden aangepast dan deze 4 ? misschien ligt daar dan de fout....
Stuk van mijn overal_header.html
Code: Selecteer alles
</head>
<body id="phpbb" class="section-{SCRIPT_NAME} {S_CONTENT_DIRECTION}">
<div id="wrap">
<div class="container">
<a id="top" name="top" accesskey="t"></a>
<div id="page-header">
<div class="headerbar">
<div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span>
Heb jij miss nog meer bestanden aangepast dan deze 4 ? misschien ligt daar dan de fout....
Ik ga het effe proberen trouwens wat is de link van je site wil het effe zienDirk99 schreef:Ik wil je wel helpen maar heb niet zoveel vestand van.....
Stuk van mijn overal_header.htmlen dan onderaan bij overal_footer.html </div> plus de bovenstaande common en colours.css.Code: Selecteer alles
</head> <body id="phpbb" class="section-{SCRIPT_NAME} {S_CONTENT_DIRECTION}"> <div id="wrap"> <div class="container"> <a id="top" name="top" accesskey="t"></a> <div id="page-header"> <div class="headerbar"> <div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span>
Link denk dat er toch andere stijl komt als dit.. maar ik wacht nog wel ffkes tot er meerdere stijlen uit zijn.
Laatst gewijzigd door Dirk99 op 22 jun 2007, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
kan je mischien je gehel overall_header.html en overall_footer.html posten?
jup da kan heb wel wat meer aanpassingen gemaakt..... dus weet niet of het nogwel gaat kloppen als jij het gaat gebuirken.
header
footer
het lukt mij om het te krijgen alleen dan zonder die mooie randen en hij staat niet helemaal in eht midden eht forum
Het probleem dat die niet in midden staat weet ik niet hoe je da op kan lossen
Voor die mooiere randen heb ik een extra .css bestandje aangemaakt toevoegen in map \styles\prosilver\theme website.css In stylesheet.css dit toevoegen @import url("website.css");
voor eigen header moet je ff een plaatje maken genaamd bg_logo.gif van 850*120 px en in de map \styles\prosilver\theme\images\ plaatsen
en bg_body.gif Dit plaatje ook toevoegen aan de map \styles\prosilver\theme\images\
Ik hoor wel als het niet lukt
Voor die mooiere randen heb ik een extra .css bestandje aangemaakt toevoegen in map \styles\prosilver\theme website.css In stylesheet.css dit toevoegen @import url("website.css");
voor eigen header moet je ff een plaatje maken genaamd bg_logo.gif van 850*120 px en in de map \styles\prosilver\theme\images\ plaatsen
en bg_body.gif Dit plaatje ook toevoegen aan de map \styles\prosilver\theme\images\
Ik hoor wel als het niet lukt

Laatst gewijzigd door Dirk99 op 22 jun 2007, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
ik krijg de ene afbeelding neit gedownload en bedoel jeemt eigen header eigen logo ? Kan ik niet gewoon de standaard header behouden?
Ja miss kan je header wel gewoon houden maar ik het zo aangepast dat ik me eigen header er neer kan zetten moet je ff proberen of het gewoon zelfde blijft als je geen eigen header maakt..... dus geen plaatje bg_logol.gif en kijken of het werkt
Plaatje downloaden: rechtermuisklik op plaatje opslaan als/koppeling op slaan als
Plaatje downloaden: rechtermuisklik op plaatje opslaan als/koppeling op slaan als
Nu klopt er niet veel meer van http://gamerz-nation.dotbas.net/phpbb3/index.php