Is het mogelijk om de zelfde breedte en actergrond als phpbb

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
red wodka
Contacteer:

Re: Is het mogelijk om de zelfde breedte en actergrond als phpbb

Bericht door red wodka » 10 jun 2007, 19:25

is me gedeeltelijk gelukt maar mijn forum staat niet meer gecentreerd en zou de witte marges links recht iets breder willen hoe los ik dit op?
Bedankt voor de hulp alvast ben daar zeer content mee ;)
Wat ik ook zie is dat de hoekjes van de blokken afgerond zijn kunnen die recht gezet worden want met mijn lichtgrijze achtergrond zie je die afrondingen met een wit randje of kan ik dat wit randje ook in mijn kleur veranderen ?
Als ik aan het zagen ben, sorry daarvoor ,maar tis maar door te vragen dat ik het ga leren denk ik zo

red wodka
Contacteer:

Bericht door red wodka » 12 jun 2007, 19:59

aha het is me blijkbaar toch gelukt ben redelijk tevreden over de achtergrond en breedtes en zo
nu zou ik nog willen dat die hoekjes bij iedere blok dezelfd kleur hebben als mijn grijze kleur
nu zijn die wit en dat valt teveel op vind ik
wie weet hier raad mee?

ben in blijde vewachting naar een oplossing
Als ik aan het zagen ben, sorry daarvoor ,maar tis maar door te vragen dat ik het ga leren denk ik zo

Coen

Bericht door Coen » 12 jun 2007, 23:10

red wodka schreef:ben in blijde vewachting naar een oplossing
Vaak zijn dit soort vragen duidelijker als ze vergezeld worden met duidelijke screenshots of een linkje! ;)

Verkapte-ik-snap-niet-helemaal-wat-je-bedoelt-post :mrgreen:

red wodka
Contacteer:

Bericht door red wodka » 13 jun 2007, 12:43

Afbeelding

hier heb je screentje waar de pijltjes bijstaan .Het is over die hoekjes dat ik het heb
Ik zou die graag ook in het grijs hebben zodat die niet meer te zien zijn nu staan ze in het wit en ik vind die niet zo mooi

voor linkje kan je altijd in mijn handtekening terecht
;)

Plaats reactie