overall_header

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
ENROC
Contacteer:

overall_header

Bericht door ENROC » 25 mei 2009, 22:00

Ik draai nu al een tijdje een forum, maar heb dat wel afgeschermt voor bezoekers, dus het forum is alleen te lezen door leden van het forum. Echter loop ik wel tegen een klein probleempje aan. Er staat namelijk boven aan het forum de tekst (met link) "Toon onbeantwoorde berichten • Toon actieve onderwerpen". Nu kunnen niet leden toch wat berichten bekijken op het forum.

Ik heb al wel gevonden waar het in het script staat, in de "overall_header". Ik had deze functie weggehaald, maar kreeg toch wat klachten van de leden, want nu konden ze die functie niet meer gebruiken.
Ik heb het onderstaande weggehaald (onderin het script van overall_header):

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_DISPLAY_SEARCH -->
	<p class="searchbar">
		<span style="float: {S_CONTENT_FLOW_BEGIN};"><a href="{U_SEARCH_UNANSWERED}">{L_SEARCH_UNANSWERED}</a> | <a href="{U_SEARCH_ACTIVE_TOPICS}">{L_SEARCH_ACTIVE_TOPICS}</a></span>
		<!-- IF S_USER_LOGGED_IN -->
		<span style="float: {S_CONTENT_FLOW_END};"><a href="{U_SEARCH_NEW}">{L_SEARCH_NEW}</a> | <a href="{U_SEARCH_SELF}">{L_SEARCH_SELF}</a></span>
		<!-- ENDIF -->
	</p>
	<!-- ENDIF -->
Maar nu wil ik het wel weer terug plaatsen, maar dan in het script iets plaatsen dat deze functie alleen te gebruiken is door de leden. Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken???
Laatst gewijzigd door Jim op 26 mei 2009, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar stijlen forum.
Beheerder van het YONEX Forum

marian0810
Contacteer:

Re: overall_header

Bericht door marian0810 » 26 mei 2009, 09:21

Vervang dat stuk tekst eens helemaal door dit:

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_USER_LOGGED_IN and S_DISPLAY_SEARCH -->
   <p class="searchbar">
      <span style="float: {S_CONTENT_FLOW_BEGIN};"><a href="{U_SEARCH_UNANSWERED}">{L_SEARCH_UNANSWERED}</a> | <a href="{U_SEARCH_ACTIVE_TOPICS}">{L_SEARCH_ACTIVE_TOPICS}</a></span>
       <span style="float: {S_CONTENT_FLOW_END};"><a href="{U_SEARCH_NEW}">{L_SEARCH_NEW}</a> | <a href="{U_SEARCH_SELF}">{L_SEARCH_SELF}</a></span>
      <!-- ENDIF -->
   </p>
Maar hoe heb je het afgeschermd dan? Want als gasten geen permissie hebben om een forum te lezen zou het ook niet mogen dat ze dat met die links wel kunnen.

ENROC
Contacteer:

Re: overall_header

Bericht door ENROC » 26 mei 2009, 18:21

Het werkt wat jij hebt aangegeven en ja, ik had een instellingsfout gemaakt. Gelukkig is het nu allemaal opgelost en kan ik dat forum laten draaien alleen voor de leden. Het is overigens niet het forum wat in mijn onderschrift staat, want die is voor gasten gewoon te lezen. Maar ik heb dus een ander forum draaien wat ik alleen door leden wil laten lezen en natuurlijk berichten plaatsen.

Bedankt voor de goeie tip en van mijn mag er een slotje op.
Beheerder van het YONEX Forum

Plaats reactie