Breedte navigatie

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
niels doomernik

Breedte navigatie

Bericht door niels doomernik » 09 nov 2012, 12:57

• Adres van je forum: http://site.ferrari-chat.nu
    Event. modificaties op je forum: Een heleboel
    Wanneer ontstond het probleem? Na het plaatsen van een afbeelding als header
    phpBB versie: 3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, de header
    Wat is het probleem?
Ben op dit moment bezig om mijn forum te vernieuwen en ben daarom vanaf lege installatie opnieuw begonnen. Eerst alle modificaties installeren en daarna nog het een en ander veranderen. Echter na het plaatsen van een afbeelding als header kom ik met een stijlprobleempje te zitten. Eerst was de header te breed. Hier heb ik de menubalk op aangepast en ook alle onderdelen van het forum zijn de juiste breedte, behalve de navigatiebalk (waar je gebruikerspaneel etc. te vinden is). In de overall_header kan ik niet vinden hoe dit probleem op te lossen. Iemand suggesties? Zie het probleem op http://site.ferrari-chat.nu
Laatst gewijzigd door David op 09 nov 2012, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Support naar 3.0 Stijlen

Pola
Contacteer:

Re: Breedte navigatie

Bericht door Pola » 09 nov 2012, 21:20

Ik heb vandaag diverse malen je test site bekeken, en elke keer zie ik wijzigingen. Ik heb het idee dat je er inmiddels bent uitgekomen.
HGN op phpbb.com

niels doomernik

Re: Breedte navigatie

Bericht door niels doomernik » 13 nov 2012, 14:43

Pola schreef:Ik heb vandaag diverse malen je test site bekeken, en elke keer zie ik wijzigingen. Ik heb het idee dat je er inmiddels bent uitgekomen.
Klopt, ik heb me nooit echt bezig gehouden met css, maar het aanpassen lukt nu aardig! Heb wel een aparte div moeten aanmaken voor de onderste nav bar omdat deze door de aanpassing van de bovenste weer te breed werd. Maar het is inderdaad opgelost!

Plaats reactie