Kleur en hoogte overall-header Subsilver2?

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Mari

Kleur en hoogte overall-header Subsilver2?

Bericht door Mari » 26 dec 2012, 21:17

Ben druk bezig om mijn forum naar de laatste versie te updaten, maar gezien een van de vorige beheerder wat wijzigingen gedaan hebben aan files is het updaten wat problematisch.

De style template die gebruikt is, is afgeleid van subsilver2... en de header ziet er als volgt uit:

Afbeelding

Om in de toekomst problemen met updaten te voorkomen wil ik bovenstaande header dus in de subsilver2 style gaan maken.

Plaatjes krijg ik wel in de overall-header, maar de hoogte en de kleur kloppen niet meer. Heb al de nodige topics doorgelezen over het aanpassen van de header, maar eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer. Wellicht dat iemand me een pointer kan geven in welke file(s) de kleur en hoogte van de header aangepast moeten worden.

Betreft PHPBB 3.0.11, Subsilver2-style

Tot zover ik de header nu heb weten aan te passen:

Afbeelding

Henri123
Contacteer:

Re: Kleur en hoogte overall-header Subsilver2?

Bericht door Henri123 » 26 dec 2012, 23:11

Hoogte van de header kan je aanpassen in je acp/styles/afbeeldingsets/wijzig.

Mari

Bericht door Mari » 27 dec 2012, 10:55

Het wijzigen van de waardes daar is van geen enkele invloed (cache leeg gemaakt etc.)

Mari

Bericht door Mari » 27 dec 2012, 12:27

... na uren speuren (gisteren en vandaag) en het vergelijken van diverse files tot de conclusie gekomen dat het niet gezocht moest worden in een instelling op het forum of een wijziging in een van de css-files...

---> background.gif

Deze naar de andere style gekopieerd et-voila... de header is zoals ie moest zijn...

Plaats reactie