metatags plaatsen in phpBB2. Hoe/waar doe je dat?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
winfried
Contacteer:

metatags plaatsen in phpBB2. Hoe/waar doe je dat?

Bericht door winfried » 28 apr 2003, 19:09

beste mensen,

Om te beginnen: phpBB is super. Binnen een uur had ik de basisinstallatie voor elkaar en werkend (met zero ervaring in php en MyQsl :oops: )
en zelfs de styles aanpassen blijkt een fluitje van een cent. Een vette 9 dus voor dit pakket.
Mijn eerste forum is dus een feit - maar nog niet open voor publiek. Een echt 'leuk' forum wordt het niet, de naam zegt al genoeg. Wie toch even wil kijken: http://www.rouwverwerking.info.
Nu mijn vraag: In welke bestanden plaats ik de specifieke metatags voor mijn forum? Ik weet hoe ik ze moet schrijven kopiëren en plakken en zo, maar er zitten iets te veel bestanden in het pakket om zomaar wat lukraak te gaan knippen en plakken.
groet uit Zutphen, Winfried
Laatst gewijzigd door winfried op 28 apr 2003, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
"An educated mind is useless without a focused will and dangerous without a loving heart" w.d.

FlorisD
Contacteer:

Re: metatags plaatsen in index.php. Hoe doe je dat?

Bericht door FlorisD » 28 apr 2003, 19:11

winfried schreef:beste mensen,

Om te beginnen: phpBB is super. Binnen een uur had ik de basisinstallatie voor elkaar en werkend (met zero ervaring in php en MyQsl :oops: )
en zelfs de styles aanpassen blijkt een fluitje van een cent. Een vette 9 dus voor dit pakket.
Mijn eerste forum is dus een feit - maar nog niet open voor publiek. Een echt 'leuk' forum wordt het niet, de naam zegt al genoeg. Wie toch even wil kijken: http://www.rouwverwerking.info.
Nu mijn vraag: In welke bestanden plaats ik de specifieke metatags voor mijn forum? Ik weet hoe ik ze moet schrijven kopiëren en plakken en zo, maar er zitten iets te veel bestanden in het pakket om zomaar wat lukraak te gaan knippen en plakken.
groet uit Zutphen, Winfried
Dit doe je in het bestand overall_header.tpl van je template. Deze staat dus in templates/<templatenaam>/overall_header.tpl. Dit bestand kan je openen in kladblok of een andere tekst toepassing (behalve Word, want die maakt er een bende van).
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

winfried
Contacteer:

Bericht door winfried » 28 apr 2003, 19:13

hartstikke bedankt! dat is precies wat ik weten wilde!

8) :lol:
Winfried
"An educated mind is useless without a focused will and dangerous without a loving heart" w.d.

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 28 apr 2003, 19:14

winfried schreef:hartstikke bedankt! dat is precies wat ik weten wilde!

8) :lol:
Winfried
YW!
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

Deef

Bericht door Deef » 02 jun 2003, 12:56

Ik heb een leuke mod gevonden over metatags

http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=777

Dan kun je je metatags aanpassen in je administratiepannel... Vind ik beter en is naderhand makkelijker als je iets wil toevoegen...

:lol:

Wel even na het aanpassen van je board proberen met een metatag analyzer of alles goed is gelukt

Gesloten