kan niet meer inloggen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

kan niet meer inloggen
eerst waren er 4 van die warnings, na even zoeken op dit forum had ik gevonden om die 2 met pageheader weg te halen...
nu zijn er nog 2 blijven staan:
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/h/u/m/humorforum/htdocs/phpBB2/extension.inc:31) in sessions.php on line 182
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/h/u/m/humorforum/htdocs/phpBB2/extension.inc:31) in sessions.php on line 183
en als je probeert in te loggen komt deze erbij:
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/h/u/m/humorforum/htdocs/phpBB2/extension.inc:31) in login.php on line 89
en dan gebeurt er helemaal niks meer, dan blijf je alleen die warnings zien, als je teruggaat naar het andere scherm, zie je je naam wel onderin staan, dat je ingelogt bent, maar dat ben je niet....
nu zijn er nog 2 blijven staan:
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/h/u/m/humorforum/htdocs/phpBB2/extension.inc:31) in sessions.php on line 182
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/h/u/m/humorforum/htdocs/phpBB2/extension.inc:31) in sessions.php on line 183
en als je probeert in te loggen komt deze erbij:
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/h/u/m/humorforum/htdocs/phpBB2/extension.inc:31) in login.php on line 89
en dan gebeurt er helemaal niks meer, dan blijf je alleen die warnings zien, als je teruggaat naar het andere scherm, zie je je naam wel onderin staan, dat je ingelogt bent, maar dat ben je niet....
ik kon alleen deze vinden
header ('Cache-Control: private, pre-check=0, post-check=0, max-age=0');
header ('Expires: ' . gmdate('D, d M Y H:i:s', time()) . ' GMT');
header ('Last-Modified: ' . gmdate('D, d M Y H:i:s') . ' GMT');
daar had ik @ voor gezet, en gingen er 2 warnings weg. Maar die andere bleven er staan, en als je inlogt kwam die neiuwe ook.
header ('Cache-Control: private, pre-check=0, post-check=0, max-age=0');
header ('Expires: ' . gmdate('D, d M Y H:i:s', time()) . ' GMT');
header ('Last-Modified: ' . gmdate('D, d M Y H:i:s') . ' GMT');
daar had ik @ voor gezet, en gingen er 2 warnings weg. Maar die andere bleven er staan, en als je inlogt kwam die neiuwe ook.