Advater doen het niet meer op me forum

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
kieke
Contacteer:

Advater doen het niet meer op me forum

Bericht door kieke » 13 sep 2004, 18:55

Ik heb men forum in een andere map geplaatst /forum noemt de map. En nu doen men advaters het niet meer maar nog wel men smillies.
Wil je een zakcentje bijverdienen, klik op onderstaande url en meld je aan.. http://www.moneymiljonair.nl/registreren.php?ref=kieke1

CG bandicoot
Contacteer:

Bericht door CG bandicoot » 14 sep 2004, 19:05

Dat komt omdat de avatars nog ingesteld staan op de main dir. Die moet je dus veranderen in /forum.

Code: Selecteer alles

<?
$sql = mysql_query("SELECT * FROM bestevanbeste WHERE name = 'CG Bandicoot'");
while ($obj = mysql_fetch_assoc($sql)) {
if (mysql_num_rows($sql) == 0) {
echo 'Huh?';
} else {
echo 'Als je het maar weet.';
}} ?>

mosymuis
Contacteer:

Re: Advater doen het niet meer op me forum

Bericht door mosymuis » 14 sep 2004, 19:15

kieke schreef:Advater doen het niet meer op me forum

Ik heb men forum in een andere map geplaatst /forum noemt de map. En nu doen men advaters het niet meer maar nog wel men smillies.
Ik heb even de spel-/grammaticafouten voor je aangestipt, leestekens en opbouw nog buiten beschouwing gelaten. Bij een volgend bericht dat zo is verzorgd krijg je een officiële waarschuwing.

Ook mis ik hier een vraag, in de trand van "Wat kan ik hier aan doen?" oid. Kwestie van goed fatsoen als je van andere mensen hulp verwacht. :roll:

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 14 sep 2004, 20:48

Mosy, je vergeet de e in avater die een a moet zijn (avatar).

Maareh: Moet het allemaal zo streng, dit is toch nog wel te begrijpen?

@ TS: De avatars deden het voor de maprename wel?

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 14 sep 2004, 20:51

cartoontje schreef:Maareh: Moet het allemaal zo streng, dit is toch nog wel te begrijpen?
Moeten we pas ingrijpen als het onleesbaar wordt? Dat lijkt me van niet, ik ben van mening dat, als je iemand om hulp vraagt, je minstens de moeite moet nemen om een netjes bericht neer te plaatsen. Spel-, tik en grammatica fouten kunnen er natuurlijk altijd tussen komen maar bij kieke en enkele anderen is dat eerder een regel dan uitzondering. Daarom spreek ik hem erop aan.

Mocht je nog verdere opmerkingen hebben, graag per PB of in een nieuw topic. Laten we hier nu op het onderwerp blijven. ;)

kieke
Contacteer:

Bericht door kieke » 15 sep 2004, 20:24

CG bandicoot schreef:Dat komt omdat de avatars nog ingesteld staan op de main dir. Die moet je dus veranderen in /forum.
Het zou wel leuker zijn mocht je een map neerzetten waar en zo ik het moet aanpassen wat jij hebt gezegt snap ik niets van.
Wil je een zakcentje bijverdienen, klik op onderstaande url en meld je aan.. http://www.moneymiljonair.nl/registreren.php?ref=kieke1

Gesloten