Een vraag

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Streetracer54
Contacteer:

Een vraag

Bericht door Streetracer54 » 03 mei 2003, 13:06

Misschien een domme maar ik vindt hem niet.

Bestaat er een mod waarmee je bovenaan je pagina een ranks pagina kan includen. Let wel: hij moet zicht baseren op de huidige stijl. De rank images moet hij tonen, maar er is 1 probleem:
Ik heb verschillende templates met verschillende ranks kleuren (voor licht en donkere achtergrond) en heb die mod voor die rank images afhankelijk van je template te maken geïnstalleerd.

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 03 mei 2003, 15:40

Volgens mij bestaat deze niet..
Tenminste..een .php page met zelfde template zul je zelf moeten maken en dan verschillende want automatisch aanpassen heb je wel codes voor maar ken ze zo echt niet..
Deze moet je dan in een tabel zetten..en die kun je dan zelf aanpassen..of je ken een tabel uit template kopieen en plakken..
[+] Isento at DeviantArt

Streetracer54
Contacteer:

Bericht door Streetracer54 » 03 mei 2003, 15:44

Leipo schreef:Volgens mij bestaat deze niet..
Tenminste..een .php page met zelfde template zul je zelf moeten maken en dan verschillende want automatisch aanpassen heb je wel codes voor maar ken ze zo echt niet..
Deze moet je dan in een tabel zetten..en die kun je dan zelf aanpassen..of je ken een tabel uit template kopieen en plakken..
Tja, thx maar heb ik al eens gedaan. Zo'n pagina maken, ging perfect, maar ja, dan heb je ook die andere templates nog waar je plots iets totaal anders ziet dan en de rank images verschillen dus per template.

Gesloten